|
Post by Michael on May 26, 2016 13:15:15 GMT
STED: Georgia Dome, Atlanta, GA (Kapacitet: 80,000) ( Link) ( Lokal Tid) INFO: The Cult åbner kl. 20:00 ( sætliste). GnR spiller kl. 21:35 til 0:12. Det meddeles, at der var omkring eller over 40,000 tilskuere. Igen et højenergisk show der “sparker røv” som nogle GnR fans udtrykker det. Axl siger igen “Oh, for Pete’s sake!” før “The Seeker”.
AUDIO/VIDEO: ( @liveworkouts) VARIGHED: 2t. 35 min. SANGE: Intro It's So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The Jungle Double Talkin' Jive Estranged Live and Let Die Rocket Queen You Could Be Mine Can't Put Your Arms Around A Memory/Raw Power This I Love Civil War Coma Band Intros Godfather Theme/Sweet Child O' Mine Better Out Ta Get Me Jam - Wish You Were Here Layla/November Rain Knockin' On Heaven's Door Nightrain Encore: Angie/Patience The Seeker Paradise City KOMMENTAR: GnR spillede første gang i Atlanta ved to legendariske shows i The Omni den 20. og 22. november, 1987. De spillede i Phillips Arena den 2. november, 2002 og senest på The Tabernacle den 1. marts, 2012. Georgia Dome vil blive revet ned og erstattet af et nyt stadium i 2017. ( Læs her) Tv serien “The Walking Dead” foregår i Atlanta, Georgia, så naturligvis er dagens litografi og tshirt design en hyldest til det show. Norman Reedus der spiller Daryl Nixon i tv serien, var gæst ved showet.
|
|
|
Post by Michael on Jul 27, 2016 14:09:48 GMT
|
|
|
Post by Michael on Jul 28, 2016 5:55:19 GMT
|
|
|
Post by Michael on Jul 28, 2016 7:22:49 GMT