Post by usk on May 26, 2016 12:18:53 GMT
Jeg har været så uheldig at have haft indbrud hvor nogle ret unikke ting blev stjålet fra min GNR samling. 20 års hårdt arbejde blev halshugget på et par minutter og nu prøver jeg derfor at sprede ordet og håber på at nogle støder på mine ting eller høre om det.
Jeg udlover samtidig en dusør, hvis nogen kan hjælpe med at finde frem til mine ting igen. Jeg udlover op til 10.000 kr i dusør alt afhængig afr meget af det stjålne jeg får tilbage.
Der er blevet stjålet følgende:
Elvi Award presented to Guns N' Roses. 30-40 cm høj og meget tung.
Promo bæltespænde givet til Dizzy Reed ifm UYI tour'en.
Lies platinum RIAA award presented to Steven Adler.
Patience gold RIAA award presented to Alan Niven. Personlig hilsen til mig på bagsiden fra Alan.
UYI I & II award from Spain presented to Slash. Signeret af Slash incl. den klassiske top-hut skull tegning.
UYI I & II award from Netherlands presented to Dizzy Reed. Signeret af Dizzy Reed på glasset personligt til mig.
UYI I & II award presented to Dizzy Reed for VHS udgivelserne.
UYI I gold RIAA award presented to Matt Sorum. Signeret på bagsiden.
UYI I & II 3x platinum award presented to Stuart Bailey.
You Could Be Mine awards from Sweden presented to Axl W. Rose and Slash.
Spaghetti promo metal box limited to 1000. Desværre har jeg ikke fået noteret det nummer min havde.
2x Yesterday promo lighters in green card boxes.
Chinese Democracy Zippo style promo ligther.
Chinese Democracy promo keychain. Øloplukker, formet som en guitar.
UYI tour Promo Coaster from. Grå og mener den er fra New Zeland.
En hvid promo porcelæns kop fra midt 80'erne med Guns' kryds logo med banner trykt på samt Faster Pussycat - trykket er sort. (Har desværre ikke noget billede af denne)
En Coca Cola dåse samt et sort Coca Cola bandana med rødt tryk og Guns logo på - begge promotion i New Zeland.
Til sidst er der også en form for skilt for at hylde nogle koncerter de afholdte i Mexico i '93
Jeg mangler desværre nok at opdage et jeg mangler andre "småting" men vil bare gerne have spredt oplysningen hurtigst muligt.
Håber at i vil være med til at sprede "budskabet" og at nogle derude en dag falder over nogle af disse ting, så jeg forhåbentlig kan få min ting igen.
Jeg udlover samtidig en dusør, hvis nogen kan hjælpe med at finde frem til mine ting igen. Jeg udlover op til 10.000 kr i dusør alt afhængig afr meget af det stjålne jeg får tilbage.
Der er blevet stjålet følgende:
Elvi Award presented to Guns N' Roses. 30-40 cm høj og meget tung.
Promo bæltespænde givet til Dizzy Reed ifm UYI tour'en.
Lies platinum RIAA award presented to Steven Adler.
Patience gold RIAA award presented to Alan Niven. Personlig hilsen til mig på bagsiden fra Alan.
UYI I & II award from Spain presented to Slash. Signeret af Slash incl. den klassiske top-hut skull tegning.
UYI I & II award from Netherlands presented to Dizzy Reed. Signeret af Dizzy Reed på glasset personligt til mig.
UYI I & II award presented to Dizzy Reed for VHS udgivelserne.
UYI I gold RIAA award presented to Matt Sorum. Signeret på bagsiden.
UYI I & II 3x platinum award presented to Stuart Bailey.
You Could Be Mine awards from Sweden presented to Axl W. Rose and Slash.
Spaghetti promo metal box limited to 1000. Desværre har jeg ikke fået noteret det nummer min havde.
2x Yesterday promo lighters in green card boxes.
Chinese Democracy Zippo style promo ligther.
Chinese Democracy promo keychain. Øloplukker, formet som en guitar.
UYI tour Promo Coaster from. Grå og mener den er fra New Zeland.
En hvid promo porcelæns kop fra midt 80'erne med Guns' kryds logo med banner trykt på samt Faster Pussycat - trykket er sort. (Har desværre ikke noget billede af denne)
En Coca Cola dåse samt et sort Coca Cola bandana med rødt tryk og Guns logo på - begge promotion i New Zeland.
Til sidst er der også en form for skilt for at hylde nogle koncerter de afholdte i Mexico i '93
Jeg mangler desværre nok at opdage et jeg mangler andre "småting" men vil bare gerne have spredt oplysningen hurtigst muligt.
Håber at i vil være med til at sprede "budskabet" og at nogle derude en dag falder over nogle af disse ting, så jeg forhåbentlig kan få min ting igen.