|
Post by Admin on Jul 24, 2013 13:31:39 GMT
Her vil du kunne læse om de små nye ting der arbejdes på - eller de store projekter Admin knokler med for at gøre dette sted værd at besøge. Tips og forslag til sitet/forummet er mere end velkommen
|
|
|
Post by Michael on Oct 13, 2013 19:13:53 GMT
Hov, glemte helt at tilføje et link til den nye blog jeg lige har oprettet, som one.com tilbyder som et alternativ til deres første blog - via et et-klik, kan man installere Wordpress, og under installationen spørger den om den fx skal bruge www.gnfnr.dk som adresse eller om man skal oprette en side hvor den ligger på - så jeg valgte at kalde den wordpress.gnfnr.dk fordi jeg ikke ville ødelægge hjemmesidedesignet. Det viste sig efter en snak med supporten hos one.com at man desværre ikke kan vælge at have begge dele - dvs. hvisw man overskriver gnfnr.dk uden at have gemt hjemmesideskabelonen, sletter den desværre bare, uden at gemme den på serveren. Så derfor valgte jeg at lave en blog ved siden af: wordpress.gnfnr.dk/Det har jeg i øvrigt også gjort med min personlige hjemmeside først, for lige at øve mig i at bruge bloggen. Efter et par uger vil jeg sige at Wordpress er et alletiders redskab at bruge når man kan poste artikler og links direkte ind på bloggen, uden de store dikkedarer, så hen over de mange næste måneder vil jeg prøve at arbejde mig frem til en metode at lukke alle de gamle blogge ned for at spare tid og så sætte det op her så man ved at der er ét sted der hele tiden bliver opdateret. Når jeg er færdig med blogarbejdet, GnR historien og biografierne kommer turen til dette forum, hvor i er velkomne til at tage emner op og debattere dem ;-) Spred gerne ordet om forummet her ;-) MvH Michael
|
|
|
Post by Michael on May 3, 2016 12:55:51 GMT
Jeg har lige ændret lidt - fjernet en 2016 kategori og bootleg kategorien der er blevet fjernet...bootlegs/downloads vil bare blive sat ind i de relevante tråde! :-)
|
|
|
Post by Admin on Sept 4, 2022 12:32:14 GMT
Fra d. 29. september 2022 har jeg nedlagt mit webhotel på one.com, kronologi.dk, hvoraf gnfnr.kronologi.dk også bliver nedlagt. Da jeg har søgt om tilladelse til at bruge billeder fra bestemte GnR relaterede medlemmer på alle mine sider jeg har oprettet, fx her på forummet, på Facebook og Twitter, så vil der stadig være fuld tilladelse til at bruge disse indlæg og billeder. Det var simpelthen blevet for dyrt at drive webhotellet pga. stigende priser, så derfor overvejer jeg stadig en gratis side hos wordpress.com, da jeg godt kan lide blogformen og de templates man kan få der. Først vil jeg dog lige få gennemført udfyldningen af alle de shows som mangler at blive sat op her, da jeg har været håbløst bagud i mange år efterhånden. Jeg håber at du vil hænge på stadigvæk, hvis du stadig er lige stor fan af bandet!
|
|
|
Post by Admin on Dec 10, 2022 12:07:04 GMT
En lille statusopdatering fra mig - siden jeg måtte opgive one.com, har jeg overvejet, om jeg skulle fortsætte med at have en webside hos wordpres.com, fordi de er det, der er bedst at arbejde med for mig i øjeblikket. Det er fint, at man kan lave og have en gratis hjemmeside hos dem, men det betyder desværre også, at man er ret begrænset mht. hvad man kan få lov at bruge gratis på sin side. Jeg kan fx kun indlejre få ting, som fx billeder, YouTube, Twitter, osv. Men af en eller anden årsag vil WordPress altså ikke have (eller Facebook) at man kan indlejre Facebook eller Twitter! Jeg er dog heldig at have fundet en fin template til GnR fanbloggen, som du kan se her: gnfnrdk.wordpress.com/Her mangler jeg stadig at sætte en masse koncerter op på en overskuelig måde, så det bliver en fed side. Jeg er stadig på Twitter: twitter.com/gnfnrdkOg naturligvis på Facebook: www.facebook.com/gnfnr.dk
|
|