|
Post by Michael on Apr 29, 2016 9:39:27 GMT
STED: Stade Velodrome, Marseille, France (Kapacitet: 67,394) ( Link) ( Google Maps) ( Lokal Tid) INFO: Dørene åbner kl. 18:30 (samme dk tid). Tyler Bryant & the Shakedown spiller 19:30, og AC/DC omkring kl. 20:45. Åbningsbandet startede til tiden. Det tyder på at det vil regne når AC/DC spiller. Se her. AC/DC gik på til tiden 20:47. Axl lyder igen som om han har nogle agressioner han skal ud med! for dælen hvor han lyder godt på AC/DC's sange! "If You Want Blood (you've Got It)", der ikke har været spillet siden 2003 spilles igen. Showet sluttede præcis to timer efter start - 22:47! AUDIO/VIDEO: Mulig livefeed? VARIGHED: 120 min. SANGE: Intro Rock or Bust Shoot to Thrill Hell Ain't a Bad Place to Be Back in Black Got Some Rock & Roll Thunder Dirty Deeds Done Dirt Cheap Rock N' Roll Damnation Thunderstruck High Voltage Rock 'n' Roll Train Hells Bells Given the Dog a Bone If You Want Blood (you've Got It) Sin City You Shook Me All Night Long Shot Down in Flames Have a Drink on Me T.N.T. Whole Lotta Rosie Let There Be Rock (with Angus Young guitar solo) Encore: Highway to Hell Riff Raff For Those About to Rock (We Salute You) KOMMENTAR: Det her spillested er blevet kritiseret for dens manglende tagdækning, så vi må krydse fingre for, at uvejret ikke har fulgt med fra Spanien!
|
|
|
Post by Michael on May 12, 2016 16:09:47 GMT
|
|
|
Post by Dennis on May 13, 2016 7:54:06 GMT
2 ønsker! Et godt streaming link og Axl holder niveauet. Er det for store krav?⚘☇
|
|
|
Post by Michael on May 13, 2016 15:57:12 GMT
Det rygtes fra gnrtruth at Axl vil være på benene ved dette show - men KUN rygter!
|
|
|
Post by Dennis on May 13, 2016 17:12:09 GMT
Ville være ultimo cool. Igen virkelig spændt på Axls stemme om den er på vej op eller ned... ☇⚘
|
|
|
Post by Michael on May 13, 2016 21:05:51 GMT
Det var altså lidt irriterende - som når man gerne vil lytte uden at koncentrere sig om at være klar til at lede efter nye livefeeds - jeg synes godt nok der er mange der også kommenterer, hvor irriterende det er, at man dårligt kan høre en sang uden at forbindelsen ryger hos optageren. Håber sgutte der er så elendig forbindelse i århus at man ikke kan streame en hel koncert derfra uden afbrydelser...
Men af hvad jeg kunne høre, så lyder Axl helt ubesværet nu, og havde endda lige en ny sang tilføjet, som ikke er blevet spillet i mange år. Glæder mig til at se om der er kommet youtube klip i morgen!
|
|
|
Post by Dennis on May 13, 2016 21:46:37 GMT
Ja og de stabile forbindelser er ofte med den dårligste lyd. Fangede nok 80% af koncerten men pisse irriterende at miste Rock or Bust i starten. Thunderstruck er jo fantastisk og Axls stemme er over alt.
|
|