|
Post by Michael on Apr 29, 2016 8:58:32 GMT
STED: Estadio De La Cartuja Seville, Spain (Kapacitet: 57.619) ( Link) ( Google Maps) ( Lokal Tid) INFO: Gæstespillere: Tyler Bryant and the Shakedown, der spiller 20:15. AC/DC spiller kl. 21:30 (samme dk tid). Det lader til at det også vil blive regnvejr i dag ifølge denne vejrudsigt. Det forlyder at pga forsinkelserne så vil AC/DC først gå på 21:50 fordi der er kun 1 indgang så tilskuerne har stået i timevis i kø for at komme ind, samtidig med problemer med billetterne. Intro starter 21:52. Showet begynder 21:54. Axl lyder lidt mere sikker og stadig meget skrigende! Publikum lyder meget positivt overraskede og stor jubel fra dem! Der rapporteres jordskælv i Cádiz og Sevilla lige nu (22:25) - 4,2 på richterskalaen - læs. Showet slutter 23:58. AUDIO/VIDEO: Mulig livestream ? ( her) VARIGHED: 120 min. SANGE: Intro Rock or Bust Shoot to Thrill Hell Ain't a Bad Place to Be Back in Black Got Some Rock & Roll Thunder Dirty Deeds Done Dirt Cheap Rock n' Roll Damnation Thunderstruck High Voltage Rock 'n' Roll Train Hells Bells Given the Dog a Bone Sin City You Shook Me All Night Long Shot Down in Flames Have a Drink on Me T.N.T. Whole Lotta Rosie Let There Be Rock (with Angus Young guitar solo) Encore: Highway to Hell Riff Raff For Those About to Rock (We Salute You) KOMMENTAR: U2 spillede et udsolgt show den 30. september, 2010 på deres U2 360° Tour, for 76,159 tilskuere.
|
|
|
Post by Michael on May 10, 2016 10:04:00 GMT
|
|
|
Post by Dennis on May 10, 2016 11:25:40 GMT
Hvis vi bare rammer Lissabon niveauet så er jeg glad. Axl skulle gerne kunne følge op på sidste koncert. Og gerne et livestream link...
|
|
|
Post by Michael on May 10, 2016 22:06:18 GMT
Hold da kæsssst, mand for en koncert! Bare en skam at feed'et gik død lige ved Let There Be Rock før ekstranummrene - som vi lige hørte til slut!
Men der er noget at glæde sig til med forhåbentlig HD optagelser!
|
|
|
Post by Dennis on May 11, 2016 13:58:57 GMT
For vildt at Sevilla var bedre end Lissabon. Mit stream var også bedre rent lydmæssigt end Lissabon.
|
|