|
Post by Michael on Apr 29, 2016 7:43:20 GMT
STED: Passeio Maritimo De Alges, Lisbon, Portugal (Kapacitet: 50.000) ( Link) ( Google Maps) ( Lokal Tid) INFO: Gæstespillere: Tyler Bryant and the Shakedown (19:45). Dørene åbner kl. 19:30. AC/DC er sat til at gå på 21:00. Lissabon er 1 time bagefter dansk tid, så det vil ikke blive så slemt at skulle vente på opdateringer! Dette er det første komplette show som Axl har spillet, som ikke er et Guns N' Roses show! Det regner temmelig meget - noget som har fulgt med Axl hele vejen fra Mexico, Las Vegas og nu her! Hvis vejret fortsætter sådan bliver der muligvis ikke livestream fra gunsnrosesportugal (læs). Bandet gik på 21:08. Axl er utrolig skrigende igennem hele showet mere eller mindre! Showet slutter 23:08. AUDIO/VIDEO: Muligvis livestream ? ( gunsnrosesportugal) (over 6500 seere) VARIGHED: 120 min. SANGE: Intro Rock or Bust Shoot to Thrill Hell Ain't a Bad Place to Be Back in Black Got Some Rock & Roll Thunder Dirty Deeds Done Dirt Cheap Rock N' Roll Damnation Thunderstruck High Voltage Rock 'n' Roll Train Hells Bells Given the Dog a Bone Sin City You Shook Me All Night Long Shot Down in Flames Have a Drink on Me T.N.T. Whole Lotta Rosie Let There Be Rock (with Angus Young guitar solo) Encore: Highway to Hell Riff Raff For Those About to Rock (We Salute You) KOMMENTAR: GnR/Axl fans ved, at bandet siden 80'erne har spillet AC/DC nummeret "Whole Lotta Rosie", og nu, flere årtier efter, får Axl opfyldt sin drøm om at prøve kræfter i et nyt band - en virkelig "once-in-a-lifetime" chance man ikke bør lade gå til spilde! BAND:
Angus Young - Lead guitar Cliff Williams - Bass guitar Chris Slade - Trommer Stevie Young - Rytme guitar Axl Rose - VokalPhoto: AC/DC
|
|
|
Post by Dennis on May 1, 2016 19:04:19 GMT
Så er jeg på med en ny profil. Håber vi kan trække flere her ind hvor vi kan have længere og "dybere" diskussioner...
Axl/DC i øveren...
|
|
|
Post by Michael on May 2, 2016 6:57:33 GMT
Ja, der er vist allerede mange fans der er overrasket over denne snig-lytter - jeg håber virkelig Axls stemme kan holde til presset - men så får han da vist mulighed for at varme stemmen op til den kommende GnR turne
|
|
|
Post by Dennis on May 2, 2016 14:11:56 GMT
Ja det blir interessant at følge. Det kan gå begge veje. Men egentlig glad for rent koncert mæssigt at Axl holder sig i gang til US touren. På den anden siden ville være fedt hvis de arbejdede på nyt materiale frem til US touren. Det sker ikke nu. Ihvertfald ikke med Axl...
|
|
|
Post by Michael on May 3, 2016 13:53:53 GMT
Jeg har lige netop i dag været i gang med at bestille en "rock og bust" tshirt, så jeg er klar til at forvandle mig til ægte AC/DC fan - i forvejen kunne jeg jo godt lide deres musik, da jeg hørte dem for første gang i 80'erne på værtshuse som min far slæbte mig med på - jeg har vel nok brugt tusinder af kroner som jeg fandt på gulvet i de mange år jeg "barhoppede" med min far, på at spille jukeboxmusik. AC/DC's Highway to Hell var en af de sange jeg spillede mest og Thunderstruck - så det bliver vildt at høre live, specielt med Axl, hvis der kommer youtube klip (tror vist nok ikke man behøver at tvivle på det!) Her er T-shirten: www.emp-shop.dk/soc_.fbcheckout_MGeuZXvEkNlJgVmE07b0-uiiKDfXtiEjcCzZReoWsIg%2C/Og her en god artikel om Axl og hans kugler www.blabbermouth.net/news/listen-to-axl-rose-rehearsing-with-acdc/
|
|
|
Post by Michael on May 3, 2016 14:23:50 GMT
|
|
|
Post by Michael on May 3, 2016 16:15:10 GMT
Når man kigger tilbage på AC/DC's sætliste for den her turne, kunne det tyde på at sætliste med et par ændringer nok vil se sådan her ud (Axl har nok nogle AC/DC sange han godt kunne tænke sig at synge, som fx hans favorit - Touch Too Much, osv): Intro Rock or Bust Shoot to Thrill Hell Ain't a Bad Place to Be Back in Black Got Some Rock & Roll Thunder Dirty Deeds Done Dirt Cheap Thunderstruck High Voltage Rock 'n' Roll Train Hells Bells Given the Dog a Bone Sin City You Shook Me All Night Long Shot Down in Flames Have a Drink on Me T.N.T. Whole Lotta Rosie Let There Be Rock (with Angus Young guitar solo) Encore: Highway to Hell For Those About to Rock (We Salute You) www.setlist.fm/setlists/acdc-23d6807b.html
|
|
|
Post by Michael on May 7, 2016 9:32:38 GMT
|
|
|
Post by Michael on May 7, 2016 10:04:04 GMT
Her er vist den bedste samling fra Øvelsen den 4. og 6. maj - for satan jeg glæder mig til youtubevideoerne - og mulig livestream i aften! Her er endnu en artikel med flere sange der blev øvet - inklusivt Axl's favorit - "Touch Too Much". Desuden en interessant fortælling om, at Axl og Brian Johnson åbenbart har været i slåskamp (i perioden 2007-2009). Setlist: Soundcheck May 6 00:00 Thunderstruck 00:48 Rock N Roll Damnation 01:52 Hells Bells 02:47 Back in Black 04:06 High Voltage 05:40 Dog Eat Dog 07:27 Back in Black (another take) Rehearsals May 4 08:18 Shoot to Thrill 08:44 Thunderstruck 12:40 Hells Bells 16:48 Hell Ain't a Bad Place to Be 20:20 Back in Black Det var her de øvede: Google Maps
|
|
|
Post by Dennis on May 7, 2016 12:21:13 GMT
Det blir eddermame spændende at følge. Er desværre ikke hjemme i aften. Håber Axl klarer sig igennem og umiddelbart må det blive endnu bedre efter nogle koncerter...
|
|
|
Post by Dennis on May 7, 2016 12:43:28 GMT
Tjek Axl fra 1:50... ?
|
|
|
Post by Michael on May 7, 2016 13:29:00 GMT
Holy shit! :-D
|
|
|
Post by Dennis on May 7, 2016 14:12:13 GMT
Hvis der var tag på var det blevet blæst af... ?? Håber Axl kan leve op til det vi har hørt indtil videre...
|
|
|
Post by Dennis on May 7, 2016 16:18:37 GMT
Er Axl/DC sat til 19.30 dansk tid?
|
|
|
Post by Dennis on May 7, 2016 17:30:22 GMT
Naah vist den anden vej så 21.30?
|
|