Post by Admin on Oct 9, 2023 19:27:12 GMT
STED: Hollywood Bowl, Los Angeles, CA
Kapacitet: 18.000
Adresse:
2301 North Highland Avenue
Los Angeles, CA 90068
USA
INFO:
18:00 The Black Keys
19:30: Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 2t. 35 min.
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Mr. Brownstone (FB - 22 min)
Pretty Tied Up
Welcome to the Jungle
Double Talkin' Jive
Perhaps
The General (Live debut) (Instagram)
Absurd
Estranged
Live and Let Die
Rocket Queen
Knockin' on Heaven's Door
T.V. Eye
Civil War
Band Introductions (FB - 22 min)
Slash Guitar Solo
Speak Softly Love/Sweet Child o' Mine
November Rain
Wichita Lineman
People Get Ready/Nightrain
ENCORE:
Don't Cry
Paradise City
Setlist.fm
KOMMENTAR:
I deres næsten 40-årige historie har Guns N Roses aldrig spillet den ikoniske Hollywood Bowl! GnR har heller ikke spillet i Los Angeles siden 2021. Så dette er en god måde at runde den nordamerikanske turné af på i år.
Hollywood Bowl, er det største naturlige amfiteater i USA, med en kapacitet på næsten 18.000 tilskuere. Stedet er kendt for sin sin karakteristiske bue/skal over scenen, der prydede stedet fra 1929 til 2003, før den blev udskiftet med en noget større i begyndelsen af sæsonen 2004. Skallen ligger med Hollywood Hills og de berømte Hollywood-skilt som baggrund mod nordøst.
SHOWET:
Showet startede 19:30 og sluttede 22:05. Live debut af The General! Axl: "Ok, so we're gonna try a new song... one I haven't sang since this tour started somewhere this spring. This could be very interesting. If there's ever a better place to fall on your face, I think this fuckin' counts... this is called The General." Af en eller anden grund, så er showet en del kortere end det første, så mange af de sædvanlige sange er udeladt - dog skal sætlisten lige bekræftes først (Ifølge HTGTH er sætlisten bekræftet)
Kapacitet: 18.000
Adresse:
2301 North Highland Avenue
Los Angeles, CA 90068
USA
INFO:
18:00 The Black Keys
19:30: Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 2t. 35 min.
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Mr. Brownstone (FB - 22 min)
Pretty Tied Up
Welcome to the Jungle
Double Talkin' Jive
Perhaps
The General (Live debut) (Instagram)
Absurd
Estranged
Live and Let Die
Rocket Queen
Knockin' on Heaven's Door
T.V. Eye
Civil War
Band Introductions (FB - 22 min)
Slash Guitar Solo
Speak Softly Love/Sweet Child o' Mine
November Rain
Wichita Lineman
People Get Ready/Nightrain
ENCORE:
Don't Cry
Paradise City
Setlist.fm
KOMMENTAR:
I deres næsten 40-årige historie har Guns N Roses aldrig spillet den ikoniske Hollywood Bowl! GnR har heller ikke spillet i Los Angeles siden 2021. Så dette er en god måde at runde den nordamerikanske turné af på i år.
Hollywood Bowl, er det største naturlige amfiteater i USA, med en kapacitet på næsten 18.000 tilskuere. Stedet er kendt for sin sin karakteristiske bue/skal over scenen, der prydede stedet fra 1929 til 2003, før den blev udskiftet med en noget større i begyndelsen af sæsonen 2004. Skallen ligger med Hollywood Hills og de berømte Hollywood-skilt som baggrund mod nordøst.
SHOWET:
Showet startede 19:30 og sluttede 22:05. Live debut af The General! Axl: "Ok, so we're gonna try a new song... one I haven't sang since this tour started somewhere this spring. This could be very interesting. If there's ever a better place to fall on your face, I think this fuckin' counts... this is called The General." Af en eller anden grund, så er showet en del kortere end det første, så mange af de sædvanlige sange er udeladt - dog skal sætlisten lige bekræftes først (Ifølge HTGTH er sætlisten bekræftet)