|
Post by Admin on Aug 23, 2023 13:08:13 GMT
STED: Mark Of The Quad Cities, Moline, ILKapacitet: 12,000 Adresse:1201 River Drive Moline, IL 61265 USA INFO:Supportbands: CKY, Mix Master Mike - Axl Rose – lead vocals, piano, rhythm guitar, whistle, whistling
- Richard Fortus, guitars, backing vocals
- Buckethead – lead guitar, rhythm guitar, acoustic guitar
- Tommy Stinson – bass, backing vocals
- Brain – drums, percussion
- Dizzy Reed – keyboards, backing vocals
- Chris Pitman – keyboards, samples, backing vocals
AUDIO/VIDEO:VARIGHED:SANGE:Welcome To The Jungle It’s So Easy Mr. Brownstone Live And Let Die Knockin’ On Heaven’s Door Think About You Robin Solo Sweet Child O’ Mine You Could Be Mine Buckethead solo November Rain My Michelle Madagascar Out Ta Get Me Patience The Blues Chinese Democracy Nightrain Robin solo Paradise City Setlist.fmKOMMENTAR:The MARK of the Quad Cities åbnede i maj 1993 med Neil Diamond som første kunstner. Anlægget blev omdøbt til TaxSlayer Center den 1. oktober 2017. Arenaen begyndte at bruge sit nuværende navn, Vibrant Arena at The MARK, den 1. september 2022. 5,563 billetter solgt ud af 10,448. SHOWET:Endnu et solidt show på Richard Fortus’ fødselsdag, og Axl fortæller, at han er 18 år gammel. Axl mistede en ring under ‘You Could Be Mine’, og den landede et sted blandt publikum.
|
|