Post by Admin on Aug 23, 2023 12:59:18 GMT
STED: Hasselt-Kiewitt, Belgium
Kapacitet: 10,000
Adresse:
Kempische Steenweg
3500 Hasselt
INFO:
Supportbands: Suede, Stereo MC's, 16 Horsepower, Hundred Reasons, Disturbed, Filter, 't Hof van Commerce.
AUDIO/VIDEO: Ja/Ja (ukomplet)
VARIGHED: 118 min.
SANGE:
Welcome to the Jungle
It's So Easy
Mr. Brownstone
Live and Let Die
Think About You
You Could Be Mine
Sweet Child o' Mine
Knockin' on Heaven's Door
Out ta Get Me
Madagascar
Riad n' the Bedouins
Buckethead Guitar Solo
Chinese Democracy
November Rain
The Blues
Patience
Rocket Queen
Buckethead Guitar Solo (Halloween Theme)
My Michelle
Nightrain
Robin Finck Guitar Solo
Paradise City
Setlist.fm
Ukomplet video:
KOMMENTAR:
Festivalen blev grundlagt i 1985 af ungdomsorganisationen Humanistic Youth of Leopoldsburg. Pukkelpop er en årlig musikfestival, der finder sted nær byen Hasselt, Belgien, i midten til slutningen af august. Det afholdes inden for et stort område af marker og skov – som støder op til en kørebane kaldet Kempische Steenweg – i landsbyen Kiewit, cirka 7 km nord for Hasselt. Det er en af de største musikfestivaler i Belgien, med et besøg på 180.000 i løbet af begivenheden i 2009.
SHOWET:
Publikum buher under introen til showet. Showet starter en time senere end planlagt omkring midnat lokal tid og slutter to timer senere. Efter 'Mr. Brownstone,' spørger Axl tilskuerne, "Hey is uh... I don't know if I... I say it right. Do you pronounce the 'J'? How about 'Here today, gone to Belgium' for Jarmo!"
Se billedgalleri her og her.
KILDER:
www.a-4-d.com/t2052-2002-08-24-pukkelpop-festival-hasselt-kiewit-belgium
Kapacitet: 10,000
Adresse:
Kempische Steenweg
3500 Hasselt
INFO:
Supportbands: Suede, Stereo MC's, 16 Horsepower, Hundred Reasons, Disturbed, Filter, 't Hof van Commerce.
- Axl Rose – lead vocals, piano, rhythm guitar, whistle, whistling
- Richard Fortus, guitars, backing vocals
- Buckethead – lead guitar, rhythm guitar, acoustic guitar
- Tommy Stinson – bass, backing vocals
- Brain – drums, percussion
- Dizzy Reed – keyboards, backing vocals
- Chris Pitman – keyboards, samples, backing vocals
AUDIO/VIDEO: Ja/Ja (ukomplet)
VARIGHED: 118 min.
SANGE:
Welcome to the Jungle
It's So Easy
Mr. Brownstone
Live and Let Die
Think About You
You Could Be Mine
Sweet Child o' Mine
Knockin' on Heaven's Door
Out ta Get Me
Madagascar
Riad n' the Bedouins
Buckethead Guitar Solo
Chinese Democracy
November Rain
The Blues
Patience
Rocket Queen
Buckethead Guitar Solo (Halloween Theme)
My Michelle
Nightrain
Robin Finck Guitar Solo
Paradise City
Setlist.fm
Ukomplet video:
KOMMENTAR:
Festivalen blev grundlagt i 1985 af ungdomsorganisationen Humanistic Youth of Leopoldsburg. Pukkelpop er en årlig musikfestival, der finder sted nær byen Hasselt, Belgien, i midten til slutningen af august. Det afholdes inden for et stort område af marker og skov – som støder op til en kørebane kaldet Kempische Steenweg – i landsbyen Kiewit, cirka 7 km nord for Hasselt. Det er en af de største musikfestivaler i Belgien, med et besøg på 180.000 i løbet af begivenheden i 2009.
SHOWET:
Publikum buher under introen til showet. Showet starter en time senere end planlagt omkring midnat lokal tid og slutter to timer senere. Efter 'Mr. Brownstone,' spørger Axl tilskuerne, "Hey is uh... I don't know if I... I say it right. Do you pronounce the 'J'? How about 'Here today, gone to Belgium' for Jarmo!"
Se billedgalleri her og her.
KILDER:
www.a-4-d.com/t2052-2002-08-24-pukkelpop-festival-hasselt-kiewit-belgium