Post by Admin on Jun 15, 2023 16:26:08 GMT
STED: Discovery Park, Sacramento, CA
Kapacitet: 160,000 (2022)
Adresse:
1000 Garden Hwy
Sacramento, CA 95833
USA
INFO:
19:25: Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 2t. 35 min.
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Mr. Brownstone
Pretty Tied Up
Rumble/Welcome to the Jungle
Reckless Life
Perhaps
Hard Skool
Better
Double Talkin' Jive
You Could Be Mine
Absurd
Rocket Queen
Live and Let Die
Estranged
Down on the Farm
T.V. Eye
Civil War
Slash Guitar Solo
Sweet Child o' Mine
November Rain
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Paradise City
Setlist.fm
KOMMENTAR:
Aftershock festivalen er en udendørs musikfestival, der finder sted i Discovery Park i Sacramento, Californien. Festivalen har været afholdt siden 2012 og er kendt for at præsentere nogle af de største navne inden for rock, metal og alternativ musik. I år vil festivalen vare i fire dage fra den 5. til den 8. oktober og have 95 bands på fem scener. Nogle af hovednavnene er Guns N’ Roses, Tool, Korn, Avenged Sevenfold, Godsmack, Pantera, Incubus og Limp Bizkit²³⁴⁵. Festivalen tilbyder også mad, drikkevarer, merchandise, kunst, aktiviteter og campingmuligheder for de besøgende. Aftershock festivalen er en af de største rockfestivaler på vestkysten og tiltrækker tusindvis af fans hvert år.
GnR er hovednavnet ved aftenens show på den fjerde og sidste dag på festivalen.
Bandet har spillet med i aften, i alt 7 gange i Sacramento. Første gang d. 4. februar, 1988 i Crest Theatre (første show efter det legendariske Ritz show optaget til MTV) og senest d. 18. november, 2017 i Golden 1 Arena.
SHOWET:
Showet startede kl. 20 og sluttede 22:35. Ikke mange, der har kommenteret med undervejs, eller livestreamet hele showet, så der kommer nok noget senere. Melissa (285) har nu spillet flere shows i GnR end Izzy (284) nogensinde har gjort.
Kapacitet: 160,000 (2022)
Adresse:
1000 Garden Hwy
Sacramento, CA 95833
USA
INFO:
19:25: Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 2t. 35 min.
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Mr. Brownstone
Pretty Tied Up
Rumble/Welcome to the Jungle
Reckless Life
Perhaps
Hard Skool
Better
Double Talkin' Jive
You Could Be Mine
Absurd
Rocket Queen
Live and Let Die
Estranged
Down on the Farm
T.V. Eye
Civil War
Slash Guitar Solo
Sweet Child o' Mine
November Rain
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Paradise City
Setlist.fm
KOMMENTAR:
Aftershock festivalen er en udendørs musikfestival, der finder sted i Discovery Park i Sacramento, Californien. Festivalen har været afholdt siden 2012 og er kendt for at præsentere nogle af de største navne inden for rock, metal og alternativ musik. I år vil festivalen vare i fire dage fra den 5. til den 8. oktober og have 95 bands på fem scener. Nogle af hovednavnene er Guns N’ Roses, Tool, Korn, Avenged Sevenfold, Godsmack, Pantera, Incubus og Limp Bizkit²³⁴⁵. Festivalen tilbyder også mad, drikkevarer, merchandise, kunst, aktiviteter og campingmuligheder for de besøgende. Aftershock festivalen er en af de største rockfestivaler på vestkysten og tiltrækker tusindvis af fans hvert år.
GnR er hovednavnet ved aftenens show på den fjerde og sidste dag på festivalen.
Bandet har spillet med i aften, i alt 7 gange i Sacramento. Første gang d. 4. februar, 1988 i Crest Theatre (første show efter det legendariske Ritz show optaget til MTV) og senest d. 18. november, 2017 i Golden 1 Arena.
SHOWET:
Showet startede kl. 20 og sluttede 22:35. Ikke mange, der har kommenteret med undervejs, eller livestreamet hele showet, så der kommer nok noget senere. Melissa (285) har nu spillet flere shows i GnR end Izzy (284) nogensinde har gjort.