Post by Admin on Jun 15, 2023 16:22:22 GMT
STED: Alamodome, San Antonio, TX
Kapacitet: 64,000
Adresse:
100 Montana Street
San Antonio, TX 78203
USA
INFO:
18:00: Alice in Chains
19:30: Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED:
SANGE:
It's So Easy (FB - 14:57 min)
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Mr. Brownstone (FB - 59:55 min)
Pretty Tied Up
Rumble/Welcome to the Jungle
Perhaps
You Could Be Mine
Double Talkin' Jive
Reckless Life
Hard Skool
Live and Let Die
Estranged
Absurd
Rocket Queen
Down on the Farm
Anything Goes
T.V. Eye - Duff
Civil War (FB - 24:34 min)
Slash Guitar Solo
Sweet Child o' Mine
November Rain
Wichita Lineman
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
ENCORE:
"People Get Ready" intro/Coma
Madagascar
Patience
Don't Cry
Paradise City
Setlist.fm
KOMMENTAR:
Alamodome åbnede den 15. maj 1993, efter at være blevet bygget til en pris af 186 millioner USD. Stedet har været vært for mange musikfestivaler, og har også haft mange artister på besøg som The Rolling Stones, U2, Prince, Elton John, Rod Stewart, AC/DC, Guns N' Roses, Metallica, Pink Floyd, Alice Cooper, Def Leppard, Mötley Crüe,og mange flere.
Guns N' Roses har spillet i San Antonio med dette show i alt 5 gange. Første besøg var 11. september, 1987 i Sunken Garden Amphitheatre, den 7. december samme år som åbner for Alice Cooper i et ukendt spillested. I 2013 spillede de på River City Rockfest d. 26. maj i AT&T Center. Det fjerde besøg var i Alamodome d. 8. september, 2017, og så endelig ved aftenens show det samme sted. Alt i alt har GnR spillet i Texas 34 gange med dette show. Første show som angivet d. 11. september, 1987. Det seneste show før dette var i American Airlines Center, Dallas d. 1. september, 2021.
SHOWET:
Showet startede til den angivne tid. Sluttede omkring 3t. 14 minutter efter (05:44 dk tid). Showet var tilegnet til Layla Salazar, et af de 21 ofre for et skolemasseskyderi sidste år, hvis yndlingssang var Sweet Child O' Mine.
Kapacitet: 64,000
Adresse:
100 Montana Street
San Antonio, TX 78203
USA
INFO:
18:00: Alice in Chains
19:30: Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED:
SANGE:
It's So Easy (FB - 14:57 min)
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Mr. Brownstone (FB - 59:55 min)
Pretty Tied Up
Rumble/Welcome to the Jungle
Perhaps
You Could Be Mine
Double Talkin' Jive
Reckless Life
Hard Skool
Live and Let Die
Estranged
Absurd
Rocket Queen
Down on the Farm
Anything Goes
T.V. Eye - Duff
Civil War (FB - 24:34 min)
Slash Guitar Solo
Sweet Child o' Mine
November Rain
Wichita Lineman
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
ENCORE:
"People Get Ready" intro/Coma
Madagascar
Patience
Don't Cry
Paradise City
Setlist.fm
KOMMENTAR:
Alamodome åbnede den 15. maj 1993, efter at være blevet bygget til en pris af 186 millioner USD. Stedet har været vært for mange musikfestivaler, og har også haft mange artister på besøg som The Rolling Stones, U2, Prince, Elton John, Rod Stewart, AC/DC, Guns N' Roses, Metallica, Pink Floyd, Alice Cooper, Def Leppard, Mötley Crüe,og mange flere.
Guns N' Roses har spillet i San Antonio med dette show i alt 5 gange. Første besøg var 11. september, 1987 i Sunken Garden Amphitheatre, den 7. december samme år som åbner for Alice Cooper i et ukendt spillested. I 2013 spillede de på River City Rockfest d. 26. maj i AT&T Center. Det fjerde besøg var i Alamodome d. 8. september, 2017, og så endelig ved aftenens show det samme sted. Alt i alt har GnR spillet i Texas 34 gange med dette show. Første show som angivet d. 11. september, 1987. Det seneste show før dette var i American Airlines Center, Dallas d. 1. september, 2021.
SHOWET:
Showet startede til den angivne tid. Sluttede omkring 3t. 14 minutter efter (05:44 dk tid). Showet var tilegnet til Layla Salazar, et af de 21 ofre for et skolemasseskyderi sidste år, hvis yndlingssang var Sweet Child O' Mine.
Photo credit to Anderson Green Devil: lithorati.com/2020tour/2023-09-26%20San%20Antonio.html