Post by Admin on Jun 15, 2023 16:17:12 GMT
STED: Thompson-Boling Arena, Knoxville, TN
Kapacitet: 25,000
Adresse:
1600 Phillip Fulmer Way
Knoxville, TN 37916
USA
INFO:
17:30: Dirty Honey
19:15: Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED:
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Rumble/Welcome to the Jungle
Pretty Tied Up
Reckless Life
Mr. Brownstone
Estranged
Hard Skool
Double Talkin' Jive
Live and Let Die
Absurd
Rocket Queen
Down on the Farm
You Could Be Mine
T.V. Eye - Duff
Street of Dreams
Anything Goes
Civil War
Slash Guitar Solo
Sweet Child O' Mine
November Rain
Wichita Lineman
Better
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
ENCORE:
PGR intro/Coma
Patience
Paradise City
KOMMENTAR:
The Warning skulle åbenbart GnR ved dette show og så det næste den 15. ved Hard Rock Live i Hollywood, FL. Men hvorfor de ikke gør, aner jeg ikke ()
Officielle kilder har tilsyneladende ikke rettet "Dirty Honey", som er angivet som support til dette show på plakaterne. Se her.
Dette er GnR's tredje show i Knoxville, TN. Første besøg var d. 17. november, 1987 i Knoxville Civic Coliseum. Andet besøg var samme sted som dette show d. 26. juni, 1991. (32 år siden!) Bandet har med dette show i alt været i Tennessee 14. gange - første gang i 1987 som angivet overfor, og senest ved GEODIS Park i Nashville d. 26. august, 2023.
Thompson-Boling Arena, har været Tennessees største arena, siden den blev åbnet d. 3. december 1987. Kun Greensboro Coliseum Complex har haft en større kapacitet blandt andre arenaer i det sydøstlige.
SHOWET:
Ukendt start og sluttidspunkt (sådan nogenlunde 10 min i 2 dansk tid og 3 timer frem). Lyder som om at Axl er tilbage på sporet igen. Dog er der stadig folk der mener, at han stadig ikke kan synge godt (han er vel heller ikke helt på toppen endnu).
Det meste af showet indtil November Rain, kan ses her - ikke den bedste optagelse eller lyd, men man kan se og høre hvad der foregår.
Kapacitet: 25,000
Adresse:
1600 Phillip Fulmer Way
Knoxville, TN 37916
USA
INFO:
17:30: Dirty Honey
19:15: Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED:
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Rumble/Welcome to the Jungle
Pretty Tied Up
Reckless Life
Mr. Brownstone
Estranged
Hard Skool
Double Talkin' Jive
Live and Let Die
Absurd
Rocket Queen
Down on the Farm
You Could Be Mine
T.V. Eye - Duff
Street of Dreams
Anything Goes
Civil War
Slash Guitar Solo
Sweet Child O' Mine
November Rain
Wichita Lineman
Better
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
ENCORE:
PGR intro/Coma
Patience
Paradise City
KOMMENTAR:
The Warning skulle åbenbart GnR ved dette show og så det næste den 15. ved Hard Rock Live i Hollywood, FL. Men hvorfor de ikke gør, aner jeg ikke ()
Officielle kilder har tilsyneladende ikke rettet "Dirty Honey", som er angivet som support til dette show på plakaterne. Se her.
Dette er GnR's tredje show i Knoxville, TN. Første besøg var d. 17. november, 1987 i Knoxville Civic Coliseum. Andet besøg var samme sted som dette show d. 26. juni, 1991. (32 år siden!) Bandet har med dette show i alt været i Tennessee 14. gange - første gang i 1987 som angivet overfor, og senest ved GEODIS Park i Nashville d. 26. august, 2023.
Thompson-Boling Arena, har været Tennessees største arena, siden den blev åbnet d. 3. december 1987. Kun Greensboro Coliseum Complex har haft en større kapacitet blandt andre arenaer i det sydøstlige.
SHOWET:
Ukendt start og sluttidspunkt (sådan nogenlunde 10 min i 2 dansk tid og 3 timer frem). Lyder som om at Axl er tilbage på sporet igen. Dog er der stadig folk der mener, at han stadig ikke kan synge godt (han er vel heller ikke helt på toppen endnu).
Det meste af showet indtil November Rain, kan ses her - ikke den bedste optagelse eller lyd, men man kan se og høre hvad der foregår.