Post by Michael on Apr 18, 2014 13:53:05 GMT
STED: The Joint, Las Vegas, NV
INFO: Unlock The Truth åbner de to sidste dage på The Joint. De åbner showet kl. 22:26 (07:26 DK) og slutter 23:00. Publikum buher af dem. Der er chance for en livestream fra Rick Dunsford her. Showet begynder 00:06. Ron tager Ricks mobil i et kort øjeblik og spiller guitar mens han filmer sig selv! There Was A Time bliver spillet efter Estranged! Starten på Rocket Queen bliver forlænget mens bandet venter på Axl dukker op. BBF danser omkring stripperstangen under sangen. Axl snakker næsten mellem hvert nummer efter de tre første sange. Han nævnte bla. Ricks livestream! Efter Don’t Cry spilles Marseilles igen og tilegnes Doc Neeson. Prostitute spilles bagefter. Axl laver sjov med BBF efter sangen om et eller andet og om DJ. Tommy synger en længere version af You Can’t Always Get What You Want. Showet slutter efter 3 timer og 22 minutters livestreamet optagelse!
AUDIO/VIDEO: Livestream (mobil, Rick Dunsford)
VARIGHED: 202min.
SANGE:
Intro – True Detective
01. Chinese Democracy
02. Welcome To The Jungle
03. It’s So Easy
04. Mr. Brownstone
05. Estranged
06. There Was A Time
07. Better
08. Rocket Queen
Richard Fortus Solo
09. Live And Let Die
10. This I Love
11. Used To Love Her
12. Holiday in the sun
Dizzy Solo
13. Catcher In The Rye
14. You Could Be Mine
Dj Ashba Solo (La Bella Vita)
15. Sweet Child O’ Mine
16. Jam (babe…)/layla/November Rain
17. Bumblefoot solo – “Abnormal”
18. Don’t Cry
19. Marseilles
20. Prostitute
21. Riff Raff
22. Yesterdays
23. Civil War
24. Knockin’ On Heaven’s Door
25. Jam/Nightrain
26. You Can’t Always Get What You Want (Tommy vokal)
27. Patience
28. The Seeker
29. Jam/Paradise City
KOMMENTAR:
Det var fedt at høre et livestreamet show, selvom kvaliteten ikke var den bedste, og det var svært at forstå hvad en særdeles livlig Axl sagde imellem numrene. Men det er vist det længste show hidtil GnR har spillet de seneste år....
INFO: Unlock The Truth åbner de to sidste dage på The Joint. De åbner showet kl. 22:26 (07:26 DK) og slutter 23:00. Publikum buher af dem. Der er chance for en livestream fra Rick Dunsford her. Showet begynder 00:06. Ron tager Ricks mobil i et kort øjeblik og spiller guitar mens han filmer sig selv! There Was A Time bliver spillet efter Estranged! Starten på Rocket Queen bliver forlænget mens bandet venter på Axl dukker op. BBF danser omkring stripperstangen under sangen. Axl snakker næsten mellem hvert nummer efter de tre første sange. Han nævnte bla. Ricks livestream! Efter Don’t Cry spilles Marseilles igen og tilegnes Doc Neeson. Prostitute spilles bagefter. Axl laver sjov med BBF efter sangen om et eller andet og om DJ. Tommy synger en længere version af You Can’t Always Get What You Want. Showet slutter efter 3 timer og 22 minutters livestreamet optagelse!
AUDIO/VIDEO: Livestream (mobil, Rick Dunsford)
VARIGHED: 202min.
SANGE:
Intro – True Detective
01. Chinese Democracy
02. Welcome To The Jungle
03. It’s So Easy
04. Mr. Brownstone
05. Estranged
06. There Was A Time
07. Better
08. Rocket Queen
Richard Fortus Solo
09. Live And Let Die
10. This I Love
11. Used To Love Her
12. Holiday in the sun
Dizzy Solo
13. Catcher In The Rye
14. You Could Be Mine
Dj Ashba Solo (La Bella Vita)
15. Sweet Child O’ Mine
16. Jam (babe…)/layla/November Rain
17. Bumblefoot solo – “Abnormal”
18. Don’t Cry
19. Marseilles
20. Prostitute
21. Riff Raff
22. Yesterdays
23. Civil War
24. Knockin’ On Heaven’s Door
25. Jam/Nightrain
26. You Can’t Always Get What You Want (Tommy vokal)
27. Patience
28. The Seeker
29. Jam/Paradise City
KOMMENTAR:
Det var fedt at høre et livestreamet show, selvom kvaliteten ikke var den bedste, og det var svært at forstå hvad en særdeles livlig Axl sagde imellem numrene. Men det er vist det længste show hidtil GnR har spillet de seneste år....