Post by Admin on Jun 15, 2023 16:12:54 GMT
STED: Saratoga Performing Arts Center, Saratoga Springs, NY
Kapacitet: 5.103 pladser, 20.000 på græsplænen
Adresse:
108 Avenue of the Pines
Saratoga Springs, NY 12866
USA
INFO:
18:00: Dirty Honey
19:45: Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED:
SANGE:
It's So Easy (Billiejean - FB - 21min)
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Pretty Tied Up
Mr. Brownstone
Rumble/Welcome to the Jungle
Hard Skool
Double Talkin' Jive
Estranged
Live and Let Die
Reckless Life
Perhaps
Absurd
Rocket Queen
Down on the Farm
You Could Be Mine
T.V. Eye - Duff
Anything Goes
Civil War (Kaine - FB - 64 min)
Band introductions
Slash Guitar Solo
Sweet Child o' Mine
November Rain
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
ENCORE:
People Get Ready/Patience
Paradise City
Setlist.fm
KOMMENTAR:
Saratoga Performing Arts Center (SPAC) er et stort amfiteater beliggende i Saratoga Springs, New York, på grunden af Saratoga Spa State Park. Det åbnede den 9. juli 1966. Harry Belafonte var den første ikke-klassiske performer, der optrådte på SPAC i 1967. Den 1. september 1968 gav The Doors en optræden på SPAC, som startede en tradition med at bringe toppop og rock til amfiteatret.
SPACs største publikum i sin historie var da The Grateful Dead spillede i 1985, hvor i alt 40.231 fans dukkede op for at se bandet. Siden showet har SPAC begrænset sin kapacitet til 25.103.
Første gang GnR spillede i Saratoga Springs, var d. 6. august, 1988 i Performing Arts Center, anden gang var samme sted d. 10. juni, 1991 (hvor Axl får publikum til at råbe "Get In The Ring", som bliver brugt på sangen), og dette her show bliver så det tredje besøg i byen. Det er show nr. 38 i staten New York.
SHOWET:
Showet startede 19:20. Axl fortæller at han var syg og brækkede sig mellem hver sang i sidste show, men at han har det ganske ok nu. Før November Rain spøger Axl (forhåbentlig) med at han fortryder at spille sangen (fordi han er hæs - læs hans besked på X her), men at "the show must go on". Sætlisten er bekræftet af Jarmo.
Credit to Jose Maria Campoy: www.lithorati.com/2020tour/2023-09-01%20Saratoga%20Springs.html
Kapacitet: 5.103 pladser, 20.000 på græsplænen
Adresse:
108 Avenue of the Pines
Saratoga Springs, NY 12866
USA
INFO:
18:00: Dirty Honey
19:45: Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED:
SANGE:
It's So Easy (Billiejean - FB - 21min)
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Pretty Tied Up
Mr. Brownstone
Rumble/Welcome to the Jungle
Hard Skool
Double Talkin' Jive
Estranged
Live and Let Die
Reckless Life
Perhaps
Absurd
Rocket Queen
Down on the Farm
You Could Be Mine
T.V. Eye - Duff
Anything Goes
Civil War (Kaine - FB - 64 min)
Band introductions
Slash Guitar Solo
Sweet Child o' Mine
November Rain
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
ENCORE:
People Get Ready/Patience
Paradise City
Setlist.fm
KOMMENTAR:
Saratoga Performing Arts Center (SPAC) er et stort amfiteater beliggende i Saratoga Springs, New York, på grunden af Saratoga Spa State Park. Det åbnede den 9. juli 1966. Harry Belafonte var den første ikke-klassiske performer, der optrådte på SPAC i 1967. Den 1. september 1968 gav The Doors en optræden på SPAC, som startede en tradition med at bringe toppop og rock til amfiteatret.
SPACs største publikum i sin historie var da The Grateful Dead spillede i 1985, hvor i alt 40.231 fans dukkede op for at se bandet. Siden showet har SPAC begrænset sin kapacitet til 25.103.
Første gang GnR spillede i Saratoga Springs, var d. 6. august, 1988 i Performing Arts Center, anden gang var samme sted d. 10. juni, 1991 (hvor Axl får publikum til at råbe "Get In The Ring", som bliver brugt på sangen), og dette her show bliver så det tredje besøg i byen. Det er show nr. 38 i staten New York.
SHOWET:
Showet startede 19:20. Axl fortæller at han var syg og brækkede sig mellem hver sang i sidste show, men at han har det ganske ok nu. Før November Rain spøger Axl (forhåbentlig) med at han fortryder at spille sangen (fordi han er hæs - læs hans besked på X her), men at "the show must go on". Sætlisten er bekræftet af Jarmo.
Credit to Jose Maria Campoy: www.lithorati.com/2020tour/2023-09-01%20Saratoga%20Springs.html