Post by Admin on Jun 15, 2023 16:06:35 GMT
STED: MetLife Stadium, East Rutherford, NJ
INFO:
17:00 Døråbning
18:00 The Pretenders
19:45 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 3t. 15 min.
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Hard Skool
Mr. Brownstone
Ruble/Welcome to the Jungle
Pretty Tied Up
Absurd
Double Talkin' Jive
Estranged
Down on the Farm
Live and Let Die
Rocket Queen
Reckless Life
You Could Be Mine
T.V. Eye - Duff
Anything Goes
Civil War
Slash Guitar Solo
Sweet Child o' Mine
November Rain
Wichita Lineman
Catcher in the Rye(Tour Debut)
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Encore:
"People Get Ready" intro/Coma
Walk All Over You
Patience
Paradise City
Setlist.fm
KOMMENTAR:
Det bliver bandets 4. koncert på MetLife Stadium, første besøg var 2 koncerter d. 23/24. juli, 2016, og senest d. 5. august, 2021. GnR har med dette show, været i New Jersey 16 gange, første show var på Obsessions i Randolph d. 22. oktober, 1987.
MetLife Stadium er et udendørs multi-formålsstadion i Meadowlands Sports Complex i East Rutherford, New Jersey, 8 km vest for New York City. Åbnet i 2010 for at erstatte Giants Stadium (nedrevet mellem 4. februar-10 august, 2010), det fungerer som hjemsted for New York Giants og New York Jets i National Football League (NFL). Til en omtrentlig pris på 1,6 milliarder dollars var det det dyreste stadion bygget i USA på tidspunktet for dets færdiggørelse.
Soundcheck: Estranged, Welcome to the Jungle, Anything Goes og Perhaps
SHOWET:
Pretenders gik på 18:20 og sluttede 19:20. Andrew "Dice" Clay åbnede for GnR efter Pretenders var færdige. Han gik på kl. 19:40 og optrådte ca. et kvarters tid. Se det længere nede på tråden. GnR startede 20:05 og sluttede 23:20. Catcher in the Rye blev spillet for første gang siden 2021. I 2022 spillede GnR AC/DC's Walk All Over You 4 gange i alt, og det samme med denne aften i 2023.
Zafir Larsdottir og Britta Skovgaard Larsen fra vores fangruppe på Facebook var der, og du kan se deres heldige møde med bandmedlemmerne efter showet.
INFO:
17:00 Døråbning
18:00 The Pretenders
19:45 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 3t. 15 min.
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Hard Skool
Mr. Brownstone
Ruble/Welcome to the Jungle
Pretty Tied Up
Absurd
Double Talkin' Jive
Estranged
Down on the Farm
Live and Let Die
Rocket Queen
Reckless Life
You Could Be Mine
T.V. Eye - Duff
Anything Goes
Civil War
Slash Guitar Solo
Sweet Child o' Mine
November Rain
Wichita Lineman
Catcher in the Rye(Tour Debut)
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Encore:
"People Get Ready" intro/Coma
Walk All Over You
Patience
Paradise City
Setlist.fm
KOMMENTAR:
Det bliver bandets 4. koncert på MetLife Stadium, første besøg var 2 koncerter d. 23/24. juli, 2016, og senest d. 5. august, 2021. GnR har med dette show, været i New Jersey 16 gange, første show var på Obsessions i Randolph d. 22. oktober, 1987.
MetLife Stadium er et udendørs multi-formålsstadion i Meadowlands Sports Complex i East Rutherford, New Jersey, 8 km vest for New York City. Åbnet i 2010 for at erstatte Giants Stadium (nedrevet mellem 4. februar-10 august, 2010), det fungerer som hjemsted for New York Giants og New York Jets i National Football League (NFL). Til en omtrentlig pris på 1,6 milliarder dollars var det det dyreste stadion bygget i USA på tidspunktet for dets færdiggørelse.
Soundcheck: Estranged, Welcome to the Jungle, Anything Goes og Perhaps
SHOWET:
Pretenders gik på 18:20 og sluttede 19:20. Andrew "Dice" Clay åbnede for GnR efter Pretenders var færdige. Han gik på kl. 19:40 og optrådte ca. et kvarters tid. Se det længere nede på tråden. GnR startede 20:05 og sluttede 23:20. Catcher in the Rye blev spillet for første gang siden 2021. I 2022 spillede GnR AC/DC's Walk All Over You 4 gange i alt, og det samme med denne aften i 2023.
Zafir Larsdottir og Britta Skovgaard Larsen fra vores fangruppe på Facebook var der, og du kan se deres heldige møde med bandmedlemmerne efter showet.