Post by Admin on Jun 15, 2023 16:03:32 GMT
STED: Croix-Bleue Medavie Stadium, Moncton, NB
INFO:
16:30 Døråbning
18:00 Carrie Underwood
19:30 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: lidt under 3 timer.
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Pretty Tied Up
Rumble/Welcome To The Jungle
Hard Skool
Mr. Brownstone
Double Talkin' Jive
Reckless Life
Absurd
Estranged
Down On The Farm
Rocket Queen
Live and Let Die
You Could Be Mine
T.V. Eye - Duff
Anything Goes
This I Love
Civil War
Slash Guitar Solo
Sweet Child O' Mine (m/Carrie Underwood)
November Rain
Knockin' On Heaven's Door (m/Bubbles?)
Nightrain
Coma
Patience
Paradise City (m/Carrie Underwood)
Setlist.fm
KOMMENTAR:
GnR har spillet 3 gange i Moncton før. Første gang d. 15. august, 1987, 2. gang d. 13. maj, 1988 og senest 3. februar, 2010. Alle 3 gange i Moncton Coliseum. Så dette bliver den fjerde gang et nyt sted, for det hedder nu Croix-Bleue Medavie Stadium! GnR er så det første band, der indvier det nye stadium!
På denne dag, blev der også udgivet et link til et forhåndsgemt nummer på Spotify og Apple Music via Universal Musics hjemmeside, som udkommer fredag d. 11. august. Det er selvom der endnu ikke har været nogen officiel udmelding om det fra GnR selv, hvilket er typisk. Men her kan du læse om det.
SHOWET:
Godt jeg ikke var oppe i nat, for der var stort set intet nyt, hverken mht. start eller slut. Der var kun lige lidt stream fra GnR og deres træner Jordan. Ifølge setlist.fm så kom Bubbles fra Trailer Park Boys ud til KOHD? Det er i hvert fald ikke noget som Del James har taget fotos af. Carrie Underwood sang med på SCOM og lukkede showet sammen med Axl på Paradise City.
Ifølge en tilskuer startede showet kl. 20 og sluttede lidt før kl. 23.
INFO:
16:30 Døråbning
18:00 Carrie Underwood
19:30 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: lidt under 3 timer.
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Pretty Tied Up
Rumble/Welcome To The Jungle
Hard Skool
Mr. Brownstone
Double Talkin' Jive
Reckless Life
Absurd
Estranged
Down On The Farm
Rocket Queen
Live and Let Die
You Could Be Mine
T.V. Eye - Duff
Anything Goes
This I Love
Civil War
Slash Guitar Solo
Sweet Child O' Mine (m/Carrie Underwood)
November Rain
Knockin' On Heaven's Door (m/Bubbles?)
Nightrain
Coma
Patience
Paradise City (m/Carrie Underwood)
Setlist.fm
KOMMENTAR:
GnR har spillet 3 gange i Moncton før. Første gang d. 15. august, 1987, 2. gang d. 13. maj, 1988 og senest 3. februar, 2010. Alle 3 gange i Moncton Coliseum. Så dette bliver den fjerde gang et nyt sted, for det hedder nu Croix-Bleue Medavie Stadium! GnR er så det første band, der indvier det nye stadium!
På denne dag, blev der også udgivet et link til et forhåndsgemt nummer på Spotify og Apple Music via Universal Musics hjemmeside, som udkommer fredag d. 11. august. Det er selvom der endnu ikke har været nogen officiel udmelding om det fra GnR selv, hvilket er typisk. Men her kan du læse om det.
SHOWET:
Godt jeg ikke var oppe i nat, for der var stort set intet nyt, hverken mht. start eller slut. Der var kun lige lidt stream fra GnR og deres træner Jordan. Ifølge setlist.fm så kom Bubbles fra Trailer Park Boys ud til KOHD? Det er i hvert fald ikke noget som Del James har taget fotos af. Carrie Underwood sang med på SCOM og lukkede showet sammen med Axl på Paradise City.
Ifølge en tilskuer startede showet kl. 20 og sluttede lidt før kl. 23.