Post by Admin on Jun 15, 2023 16:02:29 GMT
STED: Olympic Stadium, Athens, Greece
INFO:
17:00 Døråbning
19:00-19:45 The Last Internationale
20:30 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO: (Facebook)
VARIGHED: 2t. 59 min.
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Pretty Tied Up
Mr. Brownstone
Rumble/Welcome To The Jungle
Double Talkin' Jive
Hard Skool
Absurd
Estranged
Live And Let Die
Rocket Queen
Down On The Farm
You Could Be Mine
TV Eye - Duff
Anything Goes
Civil War
Band Introduction
Slash Guitar Solo
Sweet Child O' Mine
November Rain
Reckless Life
Wichita Lineman
Locomotive
Knockin' On Heaven's Door
Nightrain
Patience
Don't Cry
Paradise City
KOMMENTAR:
Den internationale del af verdensturneen med de 18 shows ender i Grækenland i et show som er udsolgt. Bandet vil derefter optræde indenlandsk i Nordamerika fra 8. august frem til 16. november, hvor turnéen slutter til efteråret.
Bandet har to gange tidligere besøgt Grækenland, første gang d. 24. maj, 1993 (Olympic Stadium), og 2. gang ved RockWave Festival i TerraVibe Park, d. 10. juli, 2006.
Ifølge Anne fra gnfnr.dk starter showet en halv time senere end planlagt pga. temperaturen i Athen.
I øvrigt, så fylder Slash 58 år i morgen! Gad vide om der så bliver sunget en tidlig fødselsdagssang i aften?
SHOWET:
Showet startede 20:58 lokal tid. Før Chinese Democracy siger Axl: "You're a bunch of loud motherf**kers". Livestream#1 (50 min - slutter ved Estranged). Livestream#1 er aktiv igen fra Live and Let Die. Axl kommenterede Duffs nummer og sagde "we thought it was Tony Bennett reincarnated". Axl før Patience: "We're gonna play a few more songs and forego with the encore". Axl får publikum til at synge fødselsdagssang til Slash før sidste sang! Showet slutter et par sekunder før tæppefald kl. 23:00
Credit to Ulrich Planer: lithorati.com/2020tour/2023-07-22%20Athens.html
INFO:
17:00 Døråbning
19:00-19:45 The Last Internationale
20:30 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO: (Facebook)
VARIGHED: 2t. 59 min.
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Pretty Tied Up
Mr. Brownstone
Rumble/Welcome To The Jungle
Double Talkin' Jive
Hard Skool
Absurd
Estranged
Live And Let Die
Rocket Queen
Down On The Farm
You Could Be Mine
TV Eye - Duff
Anything Goes
Civil War
Band Introduction
Slash Guitar Solo
Sweet Child O' Mine
November Rain
Reckless Life
Wichita Lineman
Locomotive
Knockin' On Heaven's Door
Nightrain
Patience
Don't Cry
Paradise City
KOMMENTAR:
Den internationale del af verdensturneen med de 18 shows ender i Grækenland i et show som er udsolgt. Bandet vil derefter optræde indenlandsk i Nordamerika fra 8. august frem til 16. november, hvor turnéen slutter til efteråret.
Bandet har to gange tidligere besøgt Grækenland, første gang d. 24. maj, 1993 (Olympic Stadium), og 2. gang ved RockWave Festival i TerraVibe Park, d. 10. juli, 2006.
Ifølge Anne fra gnfnr.dk starter showet en halv time senere end planlagt pga. temperaturen i Athen.
I øvrigt, så fylder Slash 58 år i morgen! Gad vide om der så bliver sunget en tidlig fødselsdagssang i aften?
SHOWET:
Showet startede 20:58 lokal tid. Før Chinese Democracy siger Axl: "You're a bunch of loud motherf**kers". Livestream#1 (50 min - slutter ved Estranged). Livestream#1 er aktiv igen fra Live and Let Die. Axl kommenterede Duffs nummer og sagde "we thought it was Tony Bennett reincarnated". Axl før Patience: "We're gonna play a few more songs and forego with the encore". Axl får publikum til at synge fødselsdagssang til Slash før sidste sang! Showet slutter et par sekunder før tæppefald kl. 23:00
Credit to Ulrich Planer: lithorati.com/2020tour/2023-07-22%20Athens.html