Post by Admin on Jun 15, 2023 15:36:29 GMT
STED: Glastonbury Festival, Pilton, GB
INFO:
21:30 - 23:45 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO: (BBC2) (YouTube)
VARIGHED: 2t. 29 min.
SANGE:
Showstart 22:33 dansk tid
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Welcome To The Jungle
Mr. Brownstone
Pretty Tied Up
Double Talking Jive
Estranged
Live And Let Die
Reckless Life
TV Eye - Duff
Down On The Farm
Rocket Queen
Absurd
Civil War
You Could Be Mine
Band Introduction
Slash solo
Sweet Child O' Mine
November Rain
Patience
Hard Skool
Knockin' On Heavens Door
Nightrain
Paradise City - m/Dave Grohl!
Showet slutter 00:57 - 2t. 30 min
KOMMENTAR:
BBC2 streamer åbenbart GnR's show fra kl. 22: "Lauren Laverne and Jack Saunders introduce one of the most legendary bands on the planet as the LA rock gods Guns N’ Roses make their first visit to Worthy Farm, headlining the Pyramid Stage.
Expect an epic set from the their huge back catalogue of hits from Welcome to the Jungle and Sweet Child O’ Mine to Paradise City."
Showet kan ses her: www.bbc.co.uk/programmes/m001nbyk
Læg mærke til, at du skal bruge VPN for at se udsendelsen direkte!
www.techradar.com/streaming/entertainment/how-to-watch-friday-at-glastonbury-2023-live-stream-the-first-day-of-the-festival-from-anywhere
Bandet optræder på Pyramid Stage kl. 21.30 lørdag (24. juni). Sættet er planlagt til at vare i over to timer, indtil 23:45.
Se Lineup her: www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up/line-up-2023/
Følg med her: twitter.com/GlastoLive
SHOWET:
Showet var fantastisk, selvom det var et noget kortere show end bandet plejer at levere. Lydkvaliteten på livestreamen er desværre meget lav, og til tider kæmper Axl med at kunne høres i mikrofonen, og han siger også undervejs, at han ikke kan høre bandet. Showet slutter med at Axl præsenterer Dave Grohl, som spiller med på Paradise City. Den kan ses herunder fra BBC's YouTube kanal:
INFO:
21:30 - 23:45 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO: (BBC2) (YouTube)
VARIGHED: 2t. 29 min.
SANGE:
Showstart 22:33 dansk tid
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Welcome To The Jungle
Mr. Brownstone
Pretty Tied Up
Double Talking Jive
Estranged
Live And Let Die
Reckless Life
TV Eye - Duff
Down On The Farm
Rocket Queen
Absurd
Civil War
You Could Be Mine
Band Introduction
Slash solo
Sweet Child O' Mine
November Rain
Patience
Hard Skool
Knockin' On Heavens Door
Nightrain
Paradise City - m/Dave Grohl!
Showet slutter 00:57 - 2t. 30 min
KOMMENTAR:
BBC2 streamer åbenbart GnR's show fra kl. 22: "Lauren Laverne and Jack Saunders introduce one of the most legendary bands on the planet as the LA rock gods Guns N’ Roses make their first visit to Worthy Farm, headlining the Pyramid Stage.
Expect an epic set from the their huge back catalogue of hits from Welcome to the Jungle and Sweet Child O’ Mine to Paradise City."
Showet kan ses her: www.bbc.co.uk/programmes/m001nbyk
Læg mærke til, at du skal bruge VPN for at se udsendelsen direkte!
www.techradar.com/streaming/entertainment/how-to-watch-friday-at-glastonbury-2023-live-stream-the-first-day-of-the-festival-from-anywhere
Bandet optræder på Pyramid Stage kl. 21.30 lørdag (24. juni). Sættet er planlagt til at vare i over to timer, indtil 23:45.
Se Lineup her: www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up/line-up-2023/
Følg med her: twitter.com/GlastoLive
SHOWET:
Showet var fantastisk, selvom det var et noget kortere show end bandet plejer at levere. Lydkvaliteten på livestreamen er desværre meget lav, og til tider kæmper Axl med at kunne høres i mikrofonen, og han siger også undervejs, at han ikke kan høre bandet. Showet slutter med at Axl præsenterer Dave Grohl, som spiller med på Paradise City. Den kan ses herunder fra BBC's YouTube kanal: