Post by Admin on Jun 1, 2023 16:11:05 GMT
STED: Etihad Arena, Abu Dhabi, AE
INFO:
18:00 Døråbning
19:00 Girish and The Chronicles
20:00 GnR
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 3t. 14 min.
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Pretty Tied Up
Welcome to the Jungle
Mr. Brownstone
Hard Skool
Double Talkin' Jive
Reckless Life
Absurd
You Could Be Mine
Down On The Farm
Rocket Queen
Duff - TV Eye (Iggy Pop)
Anything Goes
Civil War
This I Love
Live And Let Die
Estranged
Band Introduction
Slash Guitar Solo
Sweet Child o' Mine
November Rain
Wichita Lineman
Street of Dreams
Nice Boys
Knockin' On Heaven's Door
Nightrain
ENCORE:
Patience (The Impressions' "People Get Ready" intro)
Don't Cry
My Michelle
Paradise City
KOMMENTAR:
Showet er udsolgt (18.000+). GnR vender tilbage til Abu Dhabi for første gang siden 2018 og træder på scenen kl. 20:10. Street of Dreams, There Was a Time, Bad Obsession, Bad Apples og Pretty Tied Up blev lydchecket. Bad Obsession spilles for første gang siden 6. februar 1993. Pretty Tied Up spilles for første gang live siden 6. april 1992. Det lader til at alle de fluffede intronumre til sangene er barberet væk. Down On The Farm blev også støvet af. Den har ikke været spillet live siden 20. december 2006. Tydeligt at høre at bandet har øvet sig i at spille sangene så tæt på albumversionerne! Duff spiller et cover af Iggy Pop's TV Eye for første gang. Anything Goes spilles for første gang siden 1. august 1988. This I Love spilles for første gang siden 14. november 2018. Melissas hvide diamant-outfit, får Axl til at kalde det et 'outfit, der kunne blinde enhver'! Livestreams er ikke tilgængelige efter November Rain. Nice Boys er ikke spillet live siden 11. januar 2017. My Michelle spilles for første gang siden 29. november 2017. Showet sluttede kl. 23:25 lokal tid.
SHOWET:
Flere livestreamede fra arenaen, så jeg samler videoer ind de næste par dage fra YouTube, og tilføjer dem.
INFO:
18:00 Døråbning
19:00 Girish and The Chronicles
20:00 GnR
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 3t. 14 min.
SANGE:
It's So Easy
Bad Obsession
Chinese Democracy
Slither
Pretty Tied Up
Welcome to the Jungle
Mr. Brownstone
Hard Skool
Double Talkin' Jive
Reckless Life
Absurd
You Could Be Mine
Down On The Farm
Rocket Queen
Duff - TV Eye (Iggy Pop)
Anything Goes
Civil War
This I Love
Live And Let Die
Estranged
Band Introduction
Slash Guitar Solo
Sweet Child o' Mine
November Rain
Wichita Lineman
Street of Dreams
Nice Boys
Knockin' On Heaven's Door
Nightrain
ENCORE:
Patience (The Impressions' "People Get Ready" intro)
Don't Cry
My Michelle
Paradise City
KOMMENTAR:
Showet er udsolgt (18.000+). GnR vender tilbage til Abu Dhabi for første gang siden 2018 og træder på scenen kl. 20:10. Street of Dreams, There Was a Time, Bad Obsession, Bad Apples og Pretty Tied Up blev lydchecket. Bad Obsession spilles for første gang siden 6. februar 1993. Pretty Tied Up spilles for første gang live siden 6. april 1992. Det lader til at alle de fluffede intronumre til sangene er barberet væk. Down On The Farm blev også støvet af. Den har ikke været spillet live siden 20. december 2006. Tydeligt at høre at bandet har øvet sig i at spille sangene så tæt på albumversionerne! Duff spiller et cover af Iggy Pop's TV Eye for første gang. Anything Goes spilles for første gang siden 1. august 1988. This I Love spilles for første gang siden 14. november 2018. Melissas hvide diamant-outfit, får Axl til at kalde det et 'outfit, der kunne blinde enhver'! Livestreams er ikke tilgængelige efter November Rain. Nice Boys er ikke spillet live siden 11. januar 2017. My Michelle spilles for første gang siden 29. november 2017. Showet sluttede kl. 23:25 lokal tid.
SHOWET:
Flere livestreamede fra arenaen, så jeg samler videoer ind de næste par dage fra YouTube, og tilføjer dem.