|
Post by Admin on Aug 30, 2022 10:46:47 GMT
STED: (Link) (Facebook) INFO: (Lokal tid) 17:00 Døråbning 19:00-22:30 Guns N' Roses AUDIO/VIDEO:VARIGHED: SANGE:It's So Easy Chinese Democracy Slither Welcome to the Jungle ( YT) Better Double Talkin' Jive Live and Let Die ( YT) Reckless Life Estranged Rocket Queen Shadow of Your Love You Could Be Mine I Wanna Be Your Dog Absurd Hard Skool Sorry Civil War ( YT) Slash Guitar Solo (Albert King's Born Under A Bad Sign jam) Sweet Child o' Mine ( YT) November Rain Wichita Lineman Knockin' On Heaven's Door Nightrain ( YT) ENCORE: Coma Patience Don't Cry The Seeker Paradise City ( YT) KOMMENTAR:GnR's første besøg i Singapore var den 25. februar, 2017. Der meldes tordenbyger om eftermiddagen, men NSS har et udtrækkeligt tag! (og det var lukket) Man må ellers sige, at interessen for GnR er ikke blevet meget større på de sociale medier mht. opdateringer om hvad der blev spillet ved showet - og det kan bestemt mærkes på de to fora jeg følger med på - htgth.com og mygnrforum.com. Flere brugere på Twitter klagede over den elendige lyd på stedet som man fik for 500 dollars. Måske er det derfor, at gulvet kun var halv fyldt? ( Kilde) SHOWET:Mr. Brownstone blev af en eller anden årsag ikke spillet. Den var på sættet i 2017, så om der er en lovlig grund til at fjerne den, er uvist!
|
|
|
Post by Admin on Nov 12, 2022 19:31:37 GMT
|
|
|
Post by Admin on Nov 12, 2022 19:34:52 GMT
|
|
|
Post by Admin on Nov 12, 2022 19:49:44 GMT