|
Post by Michael on Jul 7, 2022 14:48:40 GMT
STED: Xmatkuil Juntos Haremos Historia, Merida, Mexico (Link) (Facebook) INFO: (Lokal tid) 18:00 Døråbning 20:00 Molotov 21:00 Guns N' Roses AUDIO/VIDEO: ( Rock Experience - YT - 2t.37 min) VARIGHED: SANGE:It's So Easy ( YT) Mr. Brownstone Chinese Democracy Slither Welcome to the Jungle ( YT) Better ( YT) Double Talkin' Jive Live and Let Die ( YT) Estranged Shadow of Your Love Rocket Queen You Could Be Mine Reckless Life Attitude Absurd Hard Skool Civil War ( YT) Sorry Slash Guitar Solo ( YT) Sweet Child o' Mine November Rain ( YT) Wichita Lineman Knockin' On Heaven's Door ( YT) Nightrain ENCORE: Coma Patience Don't Cry ( YT) Paradise City ( YT) KOMMENTAR:Udsolgt show med 30.000 billetter. Adgangskontrollen til stedet var streng, og adgang blev forhindret med kameraer, termokande, flasker, skarpe genstande, pyroteknik og skadelige stoffer. Hvilket nok understreger den mangel på info mht. sætliste og billeder man kan finde online indtil videre. SHOWET:Det lader til at der var store forsinkelser, der ledte til at GnR først kom på scenen kl. 21:50. Sætlisten er muligvis den samme som forrige show med forbehold for omrokering af sange. Før Civil War går lyden åbenbart, så der går flere minutter før sangen starter. https://www.instagram.com/p/CjvQHNVufO-
|
|
|
Post by Admin on Oct 16, 2022 12:00:34 GMT
|
|
|
Post by Admin on Oct 16, 2022 12:29:40 GMT
|
|
|
Post by Admin on Oct 16, 2022 13:08:36 GMT