|
Post by Michael on Jul 7, 2022 14:43:10 GMT
STED: (Link) (Facebook) INFO: (Lokal tid) 00:10 Guns N' Roses AUDIO/VIDEO: Ja/Ja VARIGHED: 2t. 39 min. SANGE:Intro It's So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Slither Welcome to the Jungle Better Double Talkin' Jive Live and Let Die Estranged Rocket Queen You Could Be Mine Attitude Absurd Hard Skool Band introduction Civil War Slash Guitar Solo Sweet Child O' Mine November Rain Witchita Lineman Knockin' On Heaven's Door Nightrain ENCORE: Patience Don't Cry Paradise City KOMMENTAR:I morges dansk tid spillede GnR deres 5. show ved Rock in Rio. Showet blev naturligvis livestreamet, men kun tilgængelig for dem med VPN (det har jeg). Showet varede 2 timer og 39 minutter uden betydeligt drama eller tekniske bøvs, lige bortset fra Axl, der er småsyg og undskyldte for det i en tweet efter showet. Der er allerede folk der har lagt klip ud fra showet fra dem, der har været så heldige at kunne rippe billede og lyd fra siden, eller optage direkte fra koncerten. Jeg har selv kun lige fået lyden fra hele showet. SHOWET:Showet kan ses her: m.twitch.tv/dadud3. Axl ødelægger et hegn under Better. Se her. Ifølge den brasilianske presse hyldede Axl Rose dronningen af England, Elizabeth II, som var død få timer før koncertens start, og fremviste en høj hat med Det Forenede Kongeriges flag og en matchende tshirt, under sangen 'Knockin' on Heaven's Door', en Bob Dylan-klassiker, som Guns N' Roses indspillede i 1990.
|
|
|
Post by Admin on Sept 10, 2022 11:57:00 GMT
|
|
|
Post by Admin on Sept 10, 2022 12:22:24 GMT
|
|
|
Post by Admin on Sept 10, 2022 12:26:01 GMT
|
|
|
Post by Admin on Sept 10, 2022 12:42:47 GMT
Det var slet ikke tilladt at fotografere eller filme længere klip end disse fra arrangøren, så derfor er der ingen pressefotos fra showet andet end dem, der kommer fra GnR selv!
|
|
|
Post by Admin on Sept 10, 2022 12:46:59 GMT
|
|
|
Post by Admin on Sept 10, 2022 12:50:47 GMT
|
|
|
Post by Admin on Sept 10, 2022 12:54:04 GMT