Post by Michael on Jul 7, 2022 14:18:36 GMT
STED: Spiridon-Louis-Ring 27, 80809 München, Germany (Link) (Facebook)
INFO: (Lokal tid)
15:00 Døråbning
16:45 Dirty Honey
17:45 Gary Clark Jr.
19:00 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 160 min
SANGE:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Rumble/Welcome To The Jungle
Double Talkin Jive
Live and Let Die
Slither
Estranged
Better
Rocket Queen
I Wanna Be Your Dog - Duff
Absurd
Hard Skool
Civil War
Band Introduction
Slash Guitar Solo
Sweet Child O' Mine
November Rain
Witchita Lineman
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Encore:
Blackbird/Patience
Don't Cry
Paradise City
KOMMENTAR:
Axl måtte udsætte showet i Glasgow pga. hans problem med stemmen. Han kom med en offentlig tak på sin Twitterprofil, som du kan læse her.
Dette stadion, er hvor bandet optog sekvenser til Estranged musikvideoen, den 26. juni, 1993. GnR vendte tilbage igen hertil den 13. juni 2017 og spillede et udsolgt show for 66,795 tilskuere.
For præcis 50 år siden, i sommeren 1972, fandt Sommer-OL sted i München. Selvfølgelig vil dette jubilæum blive behørigt fejret i hele byen. I løbet af året er der talrige kulturelle begivenheder, særudstillinger, olympiske ture og aktiviteter, der genopliver den olympiske ånd fra 1972. Det tragiske mordforsøg under de olympiske lege huskes også ved mindebegivenheder. (Kilde)
Dagens litografi er af kunstneren Timothy Lenoir. Temaet er Eisbachwelle, en populær attraktion for både turister og lokale.
Soundcheck: It's So Easy, Rocket Queen, Estranged, Civil War, Back in Black, Street of Dreams, Reckless Life.
SHOWET:
Duff, Fortus og Dizzy ankom først til stedet kl. 19:21. Axl synger igen som han plejer. Showet startede 19:45. Slutter kl. 22:25 (2t. 40min)
INFO: (Lokal tid)
15:00 Døråbning
16:45 Dirty Honey
17:45 Gary Clark Jr.
19:00 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 160 min
SANGE:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Rumble/Welcome To The Jungle
Double Talkin Jive
Live and Let Die
Slither
Estranged
Better
Rocket Queen
I Wanna Be Your Dog - Duff
Absurd
Hard Skool
Civil War
Band Introduction
Slash Guitar Solo
Sweet Child O' Mine
November Rain
Witchita Lineman
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Encore:
Blackbird/Patience
Don't Cry
Paradise City
KOMMENTAR:
Axl måtte udsætte showet i Glasgow pga. hans problem med stemmen. Han kom med en offentlig tak på sin Twitterprofil, som du kan læse her.
Dette stadion, er hvor bandet optog sekvenser til Estranged musikvideoen, den 26. juni, 1993. GnR vendte tilbage igen hertil den 13. juni 2017 og spillede et udsolgt show for 66,795 tilskuere.
For præcis 50 år siden, i sommeren 1972, fandt Sommer-OL sted i München. Selvfølgelig vil dette jubilæum blive behørigt fejret i hele byen. I løbet af året er der talrige kulturelle begivenheder, særudstillinger, olympiske ture og aktiviteter, der genopliver den olympiske ånd fra 1972. Det tragiske mordforsøg under de olympiske lege huskes også ved mindebegivenheder. (Kilde)
Dagens litografi er af kunstneren Timothy Lenoir. Temaet er Eisbachwelle, en populær attraktion for både turister og lokale.
Soundcheck: It's So Easy, Rocket Queen, Estranged, Civil War, Back in Black, Street of Dreams, Reckless Life.
SHOWET:
Duff, Fortus og Dizzy ankom først til stedet kl. 19:21. Axl synger igen som han plejer. Showet startede 19:45. Slutter kl. 22:25 (2t. 40min)