Post by Michael on Jul 1, 2022 6:03:57 GMT
STED: Tottenham Hotspur Stadium, London, England (Link)(Facebook)
INFO: (Lokal tid)
15:30 - Døråbning
16:30-17:00 - Michael Monroe
17:30-18:15 - Gary Clark Jr.
18:45 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 2t. 25 minutter
SANGE:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Rumble/Welcome To The Jungle
Slither
Better
Estranged
Live and Let Die
Double Talkin Jive
Reckless Life
Rocket Queen
I Wanna Be Your Dog - Duff
Absurd
Hard Skool
Civil War
Band Introduction
Slash Guitar Solo
Sweet Child o' Mine (m. Carrie Underwood)
November Rain
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Encore:
Blackbird/Patience
Paradise City (m. Carrie Underwood)
KOMMENTAR:
Tottenham Hotspur Stadium åbnede officielt i april 2019 og er hjemmebane for Premier League fodboldklubben Tottenham Hotspur. Stadionet kostede omkring £1 milliard at bygge og står i øjeblikket som det tredjestørste stadion i England med en kapacitet på 62.850.
Almindelig adgang Barer lukker: 22.30
Premium-barer lukker: 23.30
Stadion lukker: midnat
GnR har været 19 gange i London med dette show, første gang d. 19. juni 1987 ved Marquee Club og senest d. 16. juni 2017 ved Olympic Stadium.
Vi er en time foran London, så husk det i aften.
Der var åbenbart et teknisk problem med lyden på scenen, så det var meningen at Michael Monroe skulle have spillet, men det lader til at de måtte springe showet over...Her og her er artikler om de logistiske problemer før showet går i gang.
SHOWET:
Showet gik først i gang 19:48 lokal tid og sluttede 22:13. Det kunne skyldes de tekniske problemer med scenen. Axl taler til publikum efter Better og jeg kunne ikke lige høre hvad hans problem var, men det var anden gang han påtalte det. Jo, han stoppede Estranged og henvendte sig til publikum, der åbenbart råbte til ham, at de ikke kunne høre noget...men sangen spilles færdig uden flere afbrydelser. Carrie Underwood kommer ud på scenen under SCOM. Og hun hjælper også med at lukke showet på sidste sang! You Could Be Mine og Coma blev også sprunget over i denne omgang.
INFO: (Lokal tid)
15:30 - Døråbning
17:30-18:15 - Gary Clark Jr.
18:45 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 2t. 25 minutter
SANGE:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Rumble/Welcome To The Jungle
Slither
Better
Estranged
Live and Let Die
Double Talkin Jive
Reckless Life
Rocket Queen
I Wanna Be Your Dog - Duff
Absurd
Hard Skool
Civil War
Band Introduction
Slash Guitar Solo
Sweet Child o' Mine (m. Carrie Underwood)
November Rain
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Encore:
Blackbird/Patience
Paradise City (m. Carrie Underwood)
KOMMENTAR:
Tottenham Hotspur Stadium åbnede officielt i april 2019 og er hjemmebane for Premier League fodboldklubben Tottenham Hotspur. Stadionet kostede omkring £1 milliard at bygge og står i øjeblikket som det tredjestørste stadion i England med en kapacitet på 62.850.
Almindelig adgang Barer lukker: 22.30
Premium-barer lukker: 23.30
Stadion lukker: midnat
GnR har været 19 gange i London med dette show, første gang d. 19. juni 1987 ved Marquee Club og senest d. 16. juni 2017 ved Olympic Stadium.
Vi er en time foran London, så husk det i aften.
Der var åbenbart et teknisk problem med lyden på scenen, så det var meningen at Michael Monroe skulle have spillet, men det lader til at de måtte springe showet over...Her og her er artikler om de logistiske problemer før showet går i gang.
SHOWET:
Showet gik først i gang 19:48 lokal tid og sluttede 22:13. Det kunne skyldes de tekniske problemer med scenen. Axl taler til publikum efter Better og jeg kunne ikke lige høre hvad hans problem var, men det var anden gang han påtalte det. Jo, han stoppede Estranged og henvendte sig til publikum, der åbenbart råbte til ham, at de ikke kunne høre noget...men sangen spilles færdig uden flere afbrydelser. Carrie Underwood kommer ud på scenen under SCOM. Og hun hjælper også med at lukke showet på sidste sang! You Could Be Mine og Coma blev også sprunget over i denne omgang.