Post by Michael on Jun 20, 2022 14:21:05 GMT
STED: PGE Narodowy, Warsaw, Poland (Link)(Facebook)
INFO: (Lokal tid)
16:30 - Døråbning
17:00 - Dirty Honey
18:00 - Gary Clark Jr
19:30-23:00 - Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 204 min (3t.24min).
SANGE:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Slither
Madagascar
Rumble intro/Welcome To The Jungle
Back In Black
Better
Estranged
Hard Skool
Double Talkin' Jive
Live And Let Die
Reckless Life
Rocket Queen
You Could Be Mine
I Wanna Be Your Dog - Duff
Absurd
Shadow Of Your Love
Civil War (m. Machine Gun outro)
Slash Guitar Solo
Sweet Child O' Mine
Witchita Lineman
November Rain
You're Crazy
OWB/Knocking On Heaven's Door
Nightrain
ENCORE:
Street Of Dreams
Coma
Blackbird intro/Patience
Don't Cry
Black Hole Sun
Paradise City
KOMMENTAR:
GnR er så tæt på Rusland som de kan komme i aften. De spillede første gang i Warszawa, Polen d. 15. juni 2006 på Legia Stadium, og igen 11. juli 2012 i Rybnik, d. 17. juni i Gdansk og senest i Chorzow d. 09. juli 2018.
Showet skulle være tæt på at være udsolgt.
Referencen til dagens litografi er til bogen 'Where the Wild Things Are' af Maurice Sendak, hvis forældre er fra Polen. Holdet, der besluttede temaet for dagens litografi, ønskede at vise hensyn over for krigen, der foregår i Ukraine, og derfor holde sig væk fra kranier og andre mørke billeder og hellere give det et meget lettere tema ved hjælp af en velkendt børnebog fra en Polsk-amerikansk forfatter som inspiration. Som t-shirt også er blevet valgt til at være hvid, for at holde lys og munter.
Soundcheck: It's So Easy, Estranged, Rocket Queen, Civil War, Street of Dreams
SHOWET:
Showet starter til tiden kl. 19:30 og slutter 22:54. Det begynder at regne under Estranged. Ronny streamer som den eneste fra starten udenfor. Han måtte lukke ned kl. 21:13 da hans batteri var lavt. Radek livestreamede i 70 minutter og lukkede da Coma startede. Hubert streamede de sidste 40 minutter.
INFO: (Lokal tid)
16:30 - Døråbning
17:00 - Dirty Honey
18:00 - Gary Clark Jr
19:30-23:00 - Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED: 204 min (3t.24min).
SANGE:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Slither
Madagascar
Rumble intro/Welcome To The Jungle
Back In Black
Better
Estranged
Hard Skool
Double Talkin' Jive
Live And Let Die
Reckless Life
Rocket Queen
You Could Be Mine
I Wanna Be Your Dog - Duff
Absurd
Shadow Of Your Love
Civil War (m. Machine Gun outro)
Slash Guitar Solo
Sweet Child O' Mine
Witchita Lineman
November Rain
You're Crazy
OWB/Knocking On Heaven's Door
Nightrain
ENCORE:
Street Of Dreams
Coma
Blackbird intro/Patience
Don't Cry
Black Hole Sun
Paradise City
KOMMENTAR:
GnR er så tæt på Rusland som de kan komme i aften. De spillede første gang i Warszawa, Polen d. 15. juni 2006 på Legia Stadium, og igen 11. juli 2012 i Rybnik, d. 17. juni i Gdansk og senest i Chorzow d. 09. juli 2018.
Showet skulle være tæt på at være udsolgt.
Referencen til dagens litografi er til bogen 'Where the Wild Things Are' af Maurice Sendak, hvis forældre er fra Polen. Holdet, der besluttede temaet for dagens litografi, ønskede at vise hensyn over for krigen, der foregår i Ukraine, og derfor holde sig væk fra kranier og andre mørke billeder og hellere give det et meget lettere tema ved hjælp af en velkendt børnebog fra en Polsk-amerikansk forfatter som inspiration. Som t-shirt også er blevet valgt til at være hvid, for at holde lys og munter.
Soundcheck: It's So Easy, Estranged, Rocket Queen, Civil War, Street of Dreams
SHOWET:
Showet starter til tiden kl. 19:30 og slutter 22:54. Det begynder at regne under Estranged. Ronny streamer som den eneste fra starten udenfor. Han måtte lukke ned kl. 21:13 da hans batteri var lavt. Radek livestreamede i 70 minutter og lukkede da Coma startede. Hubert streamede de sidste 40 minutter.