Post by Michael on Jun 4, 2022 12:04:05 GMT
STED: Passeio Marítimo de Algés, Lisbon, Portugal (Facebook)
INFO: (Lokal tid)
16:30 Døråbning
18:00 The Last Internationale
19:00 Gary Clark Jr.
20:30 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED:
SANGE:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Slither
Double Talkin' Jive
Welcome To The Jungle (www.facebook.com/Sandro.Cabete)
Better
Coma
Reckless Life (Youtube - Rasec)
Estranged (www.facebook.com)
Shadow Of Your Love (meeganhodges)
Walk All Over You (AC/DC) (Youtube - Rasec)
Live And Let Die
You Could Be Mine
Hard Skool
Absurd
Civil War (m. Machine Gun outro) (YouTube - Paulo)
Band Introduction
Instrumental Jam - Born Under a Bad Sign by Albert King
Sweet Child O' Mine
Rocket Queen
I Wanna Be Your Dog - Duff
November Rain
OWB/Knocking On Heaven's Door (Youtube - Rui Moreira)
Nightrain
ENCORE:
Intro (Blackbird - Beatles)/Patience
You're Crazy (fast version)
Paradise City
KOMMENTAR:
To dage før GnR skal spille, laver de soundcheck og spiller følgende sange, hvor Axl er til stede og synger: Reckless Life, There Was A Time, Madagascar, November Rain, The Seeker, Back In Black, Coma og You're Crazy. (lyt her) Andre sange der øves (uden Axl): I Wanna Be Your Dog, Better, Civil War, Rocket Queen, You’re Crazy(AFD Version), Whichita Lineman, You Could Be Mine, Estranged, Reckless Life og Hard Skool
Bandet har med denne gang været i Lissabon 4 gange nu. Sidste års koncerter i Europa blev jo udsat pga. Coronapandemien. Første gang var på Alvalade Stadium d. 2. juli 1992, anden gang var på Bela Vista Park d. 27. juli 2006, og senest d. 2. juni 2017 på dette stadium. Fans beskriver, at det var et helvede at komme til og fra koncerten. Jeg håber det er noget nemmere 5 år efter!
SHOWET:
Introen begynder 20:40 lokal tid. Ingen intro til WTTJ. Axl begynder at kæmpe lidt med stemmen under Better. Axl stopper med at synge under Coma pga. et teknisk problem. Han taler til publikum og håber de kan forstå hvad han synger alligevel. Reckless Life spilles for første gang live siden 1993. Meegan livestreamer SOYL og bagefter spiller bandet et cover af AC/DC's Walk All Over You. Det Ukrainske flag bliver vist under Civil War. Bandet tilegner vist nok sangen til folket i Ukraine. Meegan stopper livestream efter denne sang. You're Crazy spilles i ekstranumrene - i den hurtige version! Showet slutter kl. 23:55!
Designet, der er skabt af Arian Buhler, er inspireret af Adamastor, et mytisk portugisisk væsen, der siges at hjemsøge vandet, der kommer ind i Portugal.
INFO: (Lokal tid)
16:30 Døråbning
18:00 The Last Internationale
19:00 Gary Clark Jr.
20:30 Guns N' Roses
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED:
SANGE:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Slither
Double Talkin' Jive
Welcome To The Jungle (www.facebook.com/Sandro.Cabete)
Better
Coma
Reckless Life (Youtube - Rasec)
Estranged (www.facebook.com)
Shadow Of Your Love (meeganhodges)
Walk All Over You (AC/DC) (Youtube - Rasec)
Live And Let Die
You Could Be Mine
Hard Skool
Absurd
Civil War (m. Machine Gun outro) (YouTube - Paulo)
Band Introduction
Instrumental Jam - Born Under a Bad Sign by Albert King
Sweet Child O' Mine
Rocket Queen
I Wanna Be Your Dog - Duff
November Rain
OWB/Knocking On Heaven's Door (Youtube - Rui Moreira)
Nightrain
ENCORE:
Intro (Blackbird - Beatles)/Patience
You're Crazy (fast version)
Paradise City
KOMMENTAR:
To dage før GnR skal spille, laver de soundcheck og spiller følgende sange, hvor Axl er til stede og synger: Reckless Life, There Was A Time, Madagascar, November Rain, The Seeker, Back In Black, Coma og You're Crazy. (lyt her) Andre sange der øves (uden Axl): I Wanna Be Your Dog, Better, Civil War, Rocket Queen, You’re Crazy(AFD Version), Whichita Lineman, You Could Be Mine, Estranged, Reckless Life og Hard Skool
Bandet har med denne gang været i Lissabon 4 gange nu. Sidste års koncerter i Europa blev jo udsat pga. Coronapandemien. Første gang var på Alvalade Stadium d. 2. juli 1992, anden gang var på Bela Vista Park d. 27. juli 2006, og senest d. 2. juni 2017 på dette stadium. Fans beskriver, at det var et helvede at komme til og fra koncerten. Jeg håber det er noget nemmere 5 år efter!
SHOWET:
Introen begynder 20:40 lokal tid. Ingen intro til WTTJ. Axl begynder at kæmpe lidt med stemmen under Better. Axl stopper med at synge under Coma pga. et teknisk problem. Han taler til publikum og håber de kan forstå hvad han synger alligevel. Reckless Life spilles for første gang live siden 1993. Meegan livestreamer SOYL og bagefter spiller bandet et cover af AC/DC's Walk All Over You. Det Ukrainske flag bliver vist under Civil War. Bandet tilegner vist nok sangen til folket i Ukraine. Meegan stopper livestream efter denne sang. You're Crazy spilles i ekstranumrene - i den hurtige version! Showet slutter kl. 23:55!
https://www.instagram.com/p/CeZhcT0LVco
Designet, der er skabt af Arian Buhler, er inspireret af Adamastor, et mytisk portugisisk væsen, der siges at hjemsøge vandet, der kommer ind i Portugal.