|
Post by Michael on Jul 31, 2021 8:55:09 GMT
STED: Hard Rock Live Arena, Hollywood, FL ( Link) ( Google Maps) INFO:(lokal tid)16:30-17:30 SOUNDCHECK 18:00 Døråbning 19:00-19:35 Mammoth WVH 19:35-20:00 SET CHANGE 20:00: Guns N' Roses (omkring kl. 02 dk) AUDIO/VIDEO:VARIGHED: 3t. 28 min. SANGE:It's So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Slither Double Talkin' Jive Rumble/Welcome To The Jungle Better ( video - 95 min) Estranged Live And Let Die You're Crazy Rocket Queen Shadow Of Your Love You Could Be Mine I Wanna Be Your Dog - Duff Absurd Hard Skool ( video) Civil War Slash Guitar Solo Sweet Child O' Mine November Rain Wichita Lineman Patience OWB/Knocking On Heaven's Door Nightrain ENCORE: ComaDon't Cry The Seeker Paradise City ( video) KOMMENTAR:SHOWET:Udsolgt show (7000 billetter). GnR gik åbenbart først på scenen kl. 20:45. Axls stemme var nær bristepunktet under SOYL og måtte skippe nogle linjer undervejs. Showet sluttede med at Wolfgang Van Halen kom ud og jammede med på Paradise City! Ikke mange aktive streams og er af svingende lyd og billedkvalitet! Men det lyder til at have været et godt show med Coma der for første gang er blevet spillet som ekstranummer!!! Sætlisten er hentet hos setlists.fm. http://instagr.am/p/CUiM_46F55i
|
|
|
Post by Michael on Oct 2, 2021 22:44:58 GMT
|
|