|
Post by Michael on Jul 31, 2021 8:52:07 GMT
STED: Schottenstein Center, Columbus, OH ( Link) INFO:(lokal tid)16:00-17:00 SOUNDCHECK 18:00 Døråbning 19:00-19:35 Mammoth WVH 19:35-20:00 SET CHANGE 20:00: Guns N' Roses (kl. 02 dk tid) AUDIO/VIDEO:VARIGHED: 3t. 25 min.SANGE:It's So Easy ( video - 25min) Mr. Brownstone Chinese Democracy Slither Double Talkin' Jive Rumble/Welcome To The Jungle Better Estranged Live And Let Die You're Crazy Rocket Queen Shadow Of Your Love You Could Be Mine I Wanna Be Your Dog - Duff Absurd Civil War Slash Guitar Solo Sweet Child O' Mine November Rain Wichita Lineman Patience Coma Knocking On Heaven's Door Nightrain ENCORE: Madagascar Don't Cry The Seeker Paradise City KOMMENTAR:
En ny sang blev udgivet ved midnatstid på globalt plan på diverse streamingstjenester - det er sangen "Hard Skool" som der har været diskuteret vidt og bredt på diverse GnR fansider og grupper på sociale medier. Den har også været øvet nogle gange til lydprøverne, men om den overhovedet vil blive spillet inden året rinder ud, må vi vente at se! Du kan lytte til den her. SHOWET:Soundcheck: Coma, Hard Skool, Estranged, Civil War, It's So Easy... Shadow Of Your Love spilles for første gang på denne tour efter RQ. Slash spiller "You Gotta Move (RS) før SCOM". Coma spilles for første gang på denne tour efter Patience! Axl nynner en linje fra Addams Family sangen efter Nightrain.
|
|
|
Post by Michael on Sept 24, 2021 0:02:27 GMT
|
|