|
Post by Michael on Apr 18, 2014 12:59:15 GMT
STED: Club Nokia, Los Angeles, CA (Golden Gods Awards 2014) INFO: Axl vil modtage Ronnie Dio Lifetime Achievement Award, og spiller med GnR+ DUFF McKAGAN! Livestream begyndte kl. 04. dk tid. Selve showet begyndte en time efter. Axl blev præsenteret af Andrew Dice Clay og Nicholas Cage og modtog sin pris 22:35, holdt en kort tale hvor han takkede alle lineups af bandet og fansene...derefter gik de i gang med at lydteste inden showet startede 22:50 med "It's So Easy". Axl misser andet vers i "This I Love". Duff får en stort brøl fra publikum, da Axl præsenterer bandet før "SCOM" Lige næsr slutningen af "November Rain" blev livestream afbrudt! >:DMen dukkede op igen et par minutter efter under "KOHD". Showet slutter 23:53 med "Paradise City". AUDIO/VIDEO: Livestream VARIGHED: 60 min. SANGE: 01. It's So Easy 02. Welcome To The Jungle 03. Better 04. This I Love 05. You Could Be Mine 06. Sweet Child O' Mine 07. Intro(Baby I'm Gonna Leave You)/November Rain 08. Knockin' On Heaven's Door 09. Jam/Paradise City KOMMENTAR: En meget interessant optræden, men et ret elendigt awardshow sådan generelt - GnR virkede stadig helt malplaceret, men det var da det bedste af alle bands der optrådte, og så Joan Jett, der jo har en fortid med Duff tilbage i 80'erne.
|
|
|
Post by Michael on Apr 24, 2014 4:25:19 GMT
|
|