|
Post by Michael on Sept 22, 2019 0:27:46 GMT
STED: VyStar Veterans Memorial Arena, Jacksonville, FL (Kapacitet: 15,000)( Link) (Lokal Tid) INFO: AUDIO/VIDEO: VARIGHED: SANGE: It's So Easy ( Periscope - 19 min) Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome to the Jungle Double Talkin' Jive Better Estranged Live and Let Die Slither ( Periscope - 27 min) Rocket Queen ( Facebook - 47 min) You Could Be Mine Shadow Of Your Love You Can't Put Your Arms/Attitude Civil War Yesterdays Coma Slash Guitar Solo (m/Maggot Brain) ( Periscope - 39min) Sweet Child O' Mine Wichita Lineman ( Facebook - 23 min) Wish You Were Here ( Facebook - 39 min) November Rain Black Hole Sun ( Facebook - 22 min) Only Women Bleed/Knockin' on Heaven's Door Nightrain Encore: Don't Cry Madagascar The Seeker Paradise City KOMMENTAR: Bandet spillede første gang på Jacksonville Coliseum d. 26/11/87 på Alice Coopers turne. De vendte tilbage til byen igen d. 31/10/06 på Vets Memorial Arena (det her show). - Showet startede ca 15-20 minutter senere end planlagt.
- Axl taler utrolig meget under showet - flere kommenterer ligefrem, at han bør lave en stand-up special med sin humor. Han var også mere tilstede under de instrumentale soli, dansende ude i siden.
- Før bandet starter Better, siger Axl at han godt kan lide luftkølingen. Spillestedet er rimelig nedkølet.
- Før Duff's solo, synger Axl en smule af Crowded Houses "Don't Dream It's Over".
- Men hjerterytmen til Coma starter, siger Axl: "You have reached the suicide hotline. Please hold..."
|
|
|
Post by Michael on Oct 2, 2019 17:03:52 GMT
|
|
|
Post by Michael on Oct 2, 2019 17:38:56 GMT
|
|