|
Post by Michael on May 28, 2018 13:48:55 GMT
STED: Maimarktgelände, Mannheim, Germany (Kapacitet: 50.000)(Link) ( Lokal Tid) INFO: Open Air 15:30 Doors open 17:30-18:00 The Pink Slips 18:20-19:05 Rival Sons 19:30-22:30 GnR SUPPORTBAND: - AUDIO/VIDEO: VARIGHED: 3t. 19 min. SANGE: It's So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome to the Jungle Double Talkin' Jive Better Estranged Live and Let Die Slither Rocket Queen Shadow Of Your Love You Could Be Mine Duff - You Can't Put Your Arms Around a Memory/New Rose This I Love Civil War Yesterdays Coma Slash - Johnny B. Goode/Godfather Theme Sweet Child O' Mine Wichita Lineman Used To Love Her Slash/4tus - Wish You Were Here Layla/November Rain Black Hole Sun Only Woman Bleed/Knockin' on Heaven's Door Nightrain ENCORE Don't Cry Patience The Seeker Paradise City KOMMENTAR: Det er knapt 27 år siden, at bandet spillede deres eneste show i Mannheim. Det var den 24. august, 1991, hvor Axl på dramatisk vis forsøgte at nægte at gå på scenen igen, men blev overtalt af Matt og de andre til at komme tilbage igen, under "trusler". Bandet bor på Hotel Villa Kennedy i Frankfurt. Highlights: - Soundcheck: Slither, New Rose.
- Showet starter 19:34. Slutter 22:55 (?)
- Det er vist nok det mindst opdaterede show i de seneste par år, hvor der lige med nød og næppe dukker billeder op fra koncerten, men ingen poster stadig en sætliste, hvis de ikke kan tage billeder eller streame live, med mindre de naturligvis filmer showet...Men ingen livestreams af betydning efter de 2 første sange!
- Sætliste bekræftet af Jarmo (htgth.com)
|
|
|
Post by Michael on Jun 24, 2018 8:53:12 GMT
|
|