|
Post by Michael on May 28, 2018 13:41:55 GMT
STED: Download Festival, Donnington, UK (Kapacitet: )(Link) ( Lokal Tid) INFO: Black Stone Cherry GnR: 20.20-22.30 SUPPORTBAND:- AUDIO/VIDEO: Spikey Spike ( facebook) VARIGHED: 180min. SANGE: It's So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome to the Jungle Double Talkin' Jive Better Estranged Live and Let Die Slither Rocket Queen You Could Be Mine You Can't Put Your Arms Around a Memory/Attitude This I Love Shadow of Your Love Civil War Slash - Johnny B. Goode Slash - Godfather Theme Sweet Child O' Mine Coma Wichita Lineman Slash & 4tus - Wish You Were Here November Rain Black Hole Sun Only Woman Bleed/Knockin' on Heaven's Door Nightrain ENCORE Jam/Patience The Seeker Paradise City KOMMENTAR: Highligts: - GnR er sat til 19.20-22.50 lokal tid. Dvs Derby er en time bagud i forhold til os...
- GnR starter showet til tiden! Slutter 22:18.
- Axl kæmper stadig lidt med stemmen, men får sunget en bedre varieret version af Slither, som publikum reagerer begejstret på.
- Axls stemme svigter i slutningen af YCBM...
- Den giver ham også problemer undervejs i This I Love...
- Shadow of Your Love er dog heldigvis næsten perfekt...
- Efter KOHD kommenterer Axl mørket der er ved at falde på, og siger det er her, de er vant til at gå på, og Axl siger "måske skulle vi starte igen?", hvorefter Duff lige spiller introen til ISE.
- Ekstranumrene gav Axl lige en sidste tand, så det sluttede godt af...håber næste show, at han har fået styr på stemmen :-)
|
|
|
Post by Michael on Jun 9, 2018 17:03:15 GMT
|
|