|
Post by Michael on Sept 30, 2017 16:08:57 GMT
STED: Bridgestone Arena, Nashville, TN (Kapacitet: 20.000 )( Link) ( Lokal Tid) INFO: 17:30 Døre 19:00 GnR SUPPORTBAND: AUDIO/VIDEO: VARIGHED: SANGE: Looney Tunes/The Equalizer intro It's So Easy ( #22min) Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The JungleDouble Talkin' Jive Better Estranged Live and Let Die Rocket Queen You Could Be Mine Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/Attitude This I Love Prostitute Civil War ( #35min) Yesterdays Coma Band Intros Jam+Godfather Theme/Sweet Child O' Mine Wichita Lineman Used To Love Her My Michelle Richard N' Slash - Wish You Were Here/Layla/November Rain Black Hole Sun ( #19:41min) Only Women Bleed/Knockin' On Heaven's Door NightrainENCORE: Melissa/Patience ( #29min) Don't Cry Madagascar The Seeker Paradise City KOMMENTAR: GnR's første besøg i BA var d. 4. december, 2011. Andet besøg i byen var ved Nissan Stadium d. 9. juli, 2016. Bandets første besøg i staten var d. 17. november, 1987 i Knoxville. Siden har der været 9 besøg i alt, med Nissan Stadium d. 9. juli, 2016 som det seneste besøg. - Intet åbningsband
- Showet startede til tiden og sluttede efter 3t. 20 min.
- Omkring 20 fans ventede udenfor på at møde bandet efter showet, hvor Del James, Fortus, Frank og Melissa alle dukkede op. Axl, Slash & Duff havde taget en anden vej under spillestedet.
|
|
|
Post by Michael on Nov 14, 2017 10:29:30 GMT
|
|