|
Post by Michael on Sept 30, 2017 15:29:37 GMT
STED: BMO Harris Bradley Center, Milwaukee, WI (Kapacitet: 20,000)( Link) ( Lokal Tid) INFO: 17:30 Døre 19:30 GnR SUPPORTBAND: - AUDIO/VIDEO: ( Little Emo Annie - pscp.tv - 3t. 16min) VARIGHED: 3t. 20min. SANGE: Looney Tunes/The Equalizer intro It's So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The JungleDouble Talkin' Jive Better EstrangedLive and Let Die Rocket Queen You Could Be Mine Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/Attitude This I Love Prostitute Civil War Yesterdays Coma Band Intros Jam+Godfather Theme/Sweet Child O' Mine Wichita Lineman Used To Love Her My Michelle Richard N' Slash - Wish You Were Here/Layla/November Rain ( #40min) Black Hole Sun Only Women Bleed/Knockin' On Heaven's Door Nightrain ENCORE: Melissa/Patience Madagascar Don't CryThe Seeker Paradise City KOMMENTAR: GnR's første besøg i BHBC, men ikke i Wisconsin. Første show i Madison i Dane County Coliseum d. 19. december, 1987. Andet besøg d. 27. april, 1988 i Oshkosh Centre, 3. og seneste show i East Troy ved Alpine Valley Music Theatre d. 29. juli, 1991. - Intet åbningsband
- Bandets tourbus brød sammen i går efter at have forladt Chicago, og derfor vil det tage 20 timers kørsel at nå frem til Milwaukee.
- Axl driller Melissa under band introduktionen, og siger han har "mid-concert stress syndrome", og til Melissa siger han, at der er godt hun ikke har mulighed for at svare tilbage i mikrofonen, så han kan høre hende kalde ham et røvhul!
|
|
|
Post by Michael on Nov 8, 2017 10:06:50 GMT
|
|