|
Post by Michael on Sept 30, 2017 15:10:03 GMT
STED: KFC Yum! Center, Louisville, KY (Kapacitet: 22,090)( Link) ( Lokal Tid) INFO: UDSOLGT!17:30 Døre 19:30 GnR SUPPORTBAND: - AUDIO/VIDEO: VARIGHED: SANGE: Looney Tunes/The Equalizer intro It's So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The Jungle ( #11min) ( #2) Double Talkin' Jive Better Estranged ( #16min) Live and Let Die Rocket Queen ( end of RQ - #20min) You Could Be Mine Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/Attitude This I Love Prostitute ( #3:30min) Civil War ( #7min) Yesterdays Coma Band Intros Jam+Godfather Theme/Sweet Child O' Mine ( #13min) Wichita Lineman Used To Love Her My Michelle Richard N' Slash - Wish You Were Here/ Layla/November RainBlack Hole Sun Only Women Bleed/Knockin' On Heaven's Door ( #17min) Nightrain ENCORE: Catcher in the Rye Melissa/Patience ( #11:33min) Don't Cry The Seeker Madagascar Paradise CityKOMMENTAR: GnR's første besøg på dette spillested, men ikke deres første besøg i staten. Første show var d. 12. december, 1987 i Louisville Gardens, hvor de åbnede for Alice Cooper. Seneste besøg i staten var i Lexington, hvor de spillede i Rupp Arena d. 29. juni, 1991, et par shows før det berygtede St. Louis show d. 2. juli. - Intet åbningsband!
- Showet startede 19:43 og sluttede 23:13.
- "Catcher" måtte startes om, pga. et timing-problem
- Axl kommenterede på spillestedet navn: " Wait a minute, we're playing at a place called the KFC Yum Arena? That rocks!"
|
|
|
Post by Michael on Nov 4, 2017 10:57:19 GMT
|
|