|
Post by Michael on Sept 30, 2017 14:56:22 GMT
STED: Air Canada Centre, Toronto, ON (Kapacitet: 19,800)( Link) ( Lokal Tid) INFO: UDSOLGT!17:30 Døre 19:30 GnR SUPPORTBAND: AUDIO/VIDEO: VARIGHED: 3t. 20min. SANGE: Looney Tunes/The Equalizer intro It's So Easy ( #20min) Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The Jungle ( #2) Double Talkin' Jive Better Estranged Live and Let Die Rocket Queen You Could Be Mine Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/Attitude This I Love There Was a Time Civil War ( #59min) Yesterdays Coma Band Intros Jam+Godfather Theme/Sweet Child O' Mine Wichita Lineman Used To Love Her My Michelle Richard N' Slash - Wish You Were Here/Layla/November Rain Black Hole Sun Only Women Bleed/Knockin' On Heaven's Door ( #17min) Nightrain ( #40min) ENCORE: Sorry Don't Cry Melissa/Patience Madagascar The Seeker Paradise CityKOMMENTAR: GnR's første besøg i ACC, var den 29. november, 2002, det andet d. 15. november, 2006, det tredje d. 28. januar, 2010. Med det første af to shows d. 29. og 30. oktober, 2017, bliver det 5. gang at de har spillet ACC. Det bliver så 12. gang de spiller i Toronto. - Intet åbningsband
- Begge shows i Toronto var udsolgt!
- Showet starter omkring 19:55 og slutter 3t. 20 minutter efter.
- Axl fortæller en joke: "If Celine Dion and Shania Twain got into a fight, who would win?.... We all would."
|
|
|
Post by Michael on Oct 31, 2017 9:50:36 GMT
|
|