|
Post by Michael on Sept 30, 2017 14:33:04 GMT
STED: XL Center, Hartford, CT (Kapacitet: 16,294)( Link) ( Lokal Tid) INFO: 18:30 Døre 19:30 GnR SUPPORTBAND: AUDIO/VIDEO: VARIGHED: SANGE: Looney Tunes/The Equalizer It's So Easy ( # - 7min) Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The JungleDouble Talkin' Jive Better Estranged Live and Let Die ( # - 34 min) Rocket QueenYou Could Be Mine Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/New Rose This I Love ProstituteCivil War ( # - 14 min) Yesterdays ( # - 32min) There Was A Time Coma Band Intros Jam+Godfather Theme/Sweet Child O' Mine ( # - 20 min) Wichita Lineman Used To Love Her ( # - 25 min) My Michelle Richard N' Slash - Wish You Were Here/Layla/ November RainBlack Hole SunOnly Women Bleed/Knockin' On Heaven's Door ( # 16 min) Nightrain ENCORE: Melissa/Patience Whole Lotta Rosie Don't Cry Madagascar The Seeker Paradise CityKOMMENTAR: GnR besøger igen XL Center (3. gang) (tidl. kendt som Hartford Civic Center). Første besøg var d. 9. marts, 1993 i HCC, andet besøg med det ny lineup var d. 3. december, 2002. Det tredje og seneste besøg i byen var ved Comcast Arena d. 19. november, 2011. - Intet åbningsband.
- Dagens litografi hylder Samuel Colt, der boede i Hartford.
- Showet starter til tiden og slutter
- Prostitute bliver spillet igen efter This I Love!!! Han synger dog forkert en del gange undervejs i den! Sangen, der nu er spillet live 5 gange, blev sidst spillet d. 6. juni, 2014 i Las Vegas.
- Whole Lotta Rosie tilegnes Angus Young, der har mistet hans storebror, George.
|
|
|
Post by Michael on Oct 24, 2017 10:52:18 GMT
|
|
|
Post by Michael on Oct 24, 2017 11:42:05 GMT
|
|