|
Post by Michael on Jun 4, 2017 9:41:17 GMT
STED: Oracle Arena, Oakland, CA (Kapacitet: 19,596)( Link) ( Lokal Tid) INFO: 17:30 Døre 19:30 GnR SUPPORTBAND: AUDIO/VIDEO: VARIGHED: SANGE: Looney Tunes/The Equalizer intro It's So Easy ( #60min) Mr. Brownstone ( #69min) Chinese Democracy Welcome To The Jungle Double Talkin' Jive Better Estranged Live and Let Die Rocket Queen You Could Be Mine Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/Attitude This I Love Prostitute Civil War ( #95min) Yesterdays Coma Band Intros Jam+Godfather Theme/Sweet Child O' Mine ( #18min) Wichita Lineman Used To Love Her ( #39min) My Michelle Richard N' Slash - Wish You Were Here/Layla/November Rain Black Hole Sun Only Women Bleed/Knockin' On Heaven's Door Nightrain ( #7min) ENCORE: Catcher in the Rye Patience ( #28:29min) Madagascar Don't Cry The Seeker Paradise City KOMMENTAR: Første besøg af i Oakland var d. 24. september, 1992 i Oakland Coliseum, andet og seneste besøg var Oracle Arena d. 15. december, 2006. - Intet åbningsband
- tilskuerne brugte flittigt facebook til livestreaming under hele showet.
- GnR starter 19:45 og slutter
- Før Madagascar spørger Axl publikum: "You good? You mind if we do a couple of more? Well then...it's settled!"
|
|
|
Post by Michael on Nov 22, 2017 13:02:58 GMT
|
|
|
Post by Michael on Nov 22, 2017 13:10:26 GMT
|
|