|
Post by Michael on Jun 4, 2017 9:37:26 GMT
STED: T-Mobile Arena, Las Vegas, NV (Kapacitet: )( Link) ( Lokal Tid) INFO: UDSOLGT!16:30-17:30 Soundcheck 17:30 VIP Stage Tour 18:30 Døre 19:30 GnR SUPPORTBAND: AUDIO/VIDEO: ( Little EMO Annie - pscp.tv - 3t. 32min) VARIGHED: SANGE: It's So EasyMr. BrownstoneChinese DemocracyWelcome to the JungleDouble Talkin' Jive BetterEstranged ( #2) Live & Let Die ( #61min) Rocket QueenYou Could Be Mine You Can't Put Your Arms Around A Memory (intro)/ AttitudeThis I LoveProstitute Civil WarYesterdaysComa Jam/The Godfather/Sweet Child O' Mine Wichita LinemanUsed to Love Her ( #2) My Michelle ( #2) Wish You Were Here/Layla/ November RainBlack Hole SunKnockin' on Heaven's Door ( #2) NightrainENCORE SorryPatienceDon't CryMadagascar The Seeker Paradise CityKOMMENTAR: GnR's første show i Las Vegas var d. 25. januar, 1992. Siden har bandet gæstet byen ikke færre end 31 gange siden. Senest ved to udsolgte shows i T-Mobile Arena d. 8. og 9. april, 2016 - begyndelsen på "Not In This Lifetime" turneen. - Intet åbningsband
- Siden d. 8. og 9. april, 2016, har GnR tjent mere end 430 mio $, som gør dem til det femte mest indbringende band i verden. Alene i år, har bandet solgt over en mio. biletter, og tjent 151,5 mio. $.
- Det er Richard Fortus' 51. fødselsdag. Bandet synger for ham før Madagascar.
- D.J. Ashba så showet.
|
|
|
Post by Michael on Nov 19, 2017 15:06:19 GMT
|
|