|
Post by Michael on Jun 4, 2017 9:35:28 GMT
STED: BOK Center, Tulsa, OK (Kapacitet: 19,199)( Link) ( Lokal Tid) INFO: 17:30 Døre 19:30 GnR SUPPORTBAND: AUDIO/VIDEO: VARIGHED: 3t. 2 min. SANGE: Looney Tunes/The Equalizer intro It's So EasyMr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The Jungle Double Talkin' JiveBetter Estranged Live and Let Die Rocket Queen ( #62min) You Could Be Mine Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/ New RoseThis I Love There Was A Time Civil War Yesterdays ComaBand Intros Jam+Godfather Theme/Sweet Child O' Mine ( #1t. 19min) Wichita Lineman Used To Love Her My Michelle Richard N' Slash - Wish You Were Here/Layla/November Rain Black Hole Sun Only Women Bleed/Knockin' On Heaven's Door Nightrain ENCORE: Melissa/ Patience Madagascar Don't CryThe Seeker Paradise City (M/Dave Grohl) ( #2) ( #3) KOMMENTAR: Første besøg i staten var ved Myriad Convention Center i Oklahoma City d. 6. april, 1992, andet besøg var ved Lloyd Noble Center i Norman d. 9. november, 2011, tredje og seneste besøg var i Pryor d. 24. maj, 2013. - Intet åbningsband
- Showet startede 19:15 (?)
- Tilsyneladende er både Axl, Slash og Duff syge (?) (forkølede). De hoster alle tre undervejs i showet.
- Dave Grohl kommer på scenen under afslutningsnummeret! Han skal spille her i dag (onsdag) Axl: "...wanna bring out a friend of ours, who just...happened to be passing by. Just happened to be in the neighborhood, a life savior, ladys and gentlemen, mr. Dave Grohl!"
|
|
|
Post by Michael on Nov 15, 2017 8:36:55 GMT
|
|
|
Post by Michael on Nov 15, 2017 9:31:31 GMT
|
|