|
Post by Michael on Jun 4, 2017 9:32:35 GMT
STED: Houston Toyota Center, Houston, TX (Kapacitet: 19.000)( Link) ( Lokal Tid) INFO: 17:30 Døre 19:30 GnR SUPPORTBAND: - AUDIO/VIDEO: VARIGHED: SANGE: Looney Tunes/The Equalizer intro It's So EasyMr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The JungleDouble Talkin' Jive Better Estranged Live and Let Die Rocket Queen You Could Be Mine Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/Attitude This I Love ( #22:22min) Prostitute Civil War Yesterdays Coma Band Intros Jam+Godfather Theme/Sweet Child O' Mine Wichita Lineman Used To Love Her My Michelle Richard N' Slash - Wish You Were Here/Layla/November Rain Black Hole Sun Only Women Bleed/Knockin' On Heaven's Door Nightrain ( #35min) ENCORE: Sorry Melissa/ Patience (M/Billy Gibbons) ( #2) ( #GnR) Don't Cry Madagascar The Seeker Paradise CityKOMMENTAR: GnR's første besøg i Houston var d. 16. september, 1987 med The Cult. Siden har der været 8 besøg, hvor d. 5. august, 2016 i NRG Stadium var det seneste. GnR har kun spillet i HTC 1 gang tidligere d. 4. oktober, 2011. - Intet åbningsband
- Brain & Melissa optrådte ved NBA halftime i Toyota Center dagen før, og Brain var også VIP gæst backstage, men optrådte ikke med bandet (desværre). Axl sagde under showet, at han var imponeret over Rocket's sejr over LeBron James og Cleveland Cavaliers.
- Showet startede omkring 19:50
- Gennem koncerten blev Axl ved med at bruge "Houston Strong", der er byens slogan efter orkanen Harvey's hærgen, som også berørte ZZ Top (kilde)
- Billy Gibbons fra ZZ Top gæstede på Patience. Han spillede solodelen før sidste halvdel i sangen - ikke det bedste jeg har hørt :-D (kan høres ovenfor)
|
|
|
Post by Michael on Nov 11, 2017 13:16:43 GMT
|
|