|
Post by Michael on May 15, 2017 13:12:52 GMT
STED: Alamodome, San Antonio, TX (Kapacitet: 72,000)( Link) ( Lokal Tid) INFO: UDSOLGT!17:30 Døre 19:00 ZZ Top 20:30 GnR SUPPORTBAND: ZZ TopAUDIO/VIDEO: VARIGHED: SANGE: Looney Tunes/The Equalizer McBob: San Antonio! ...From Hollwood...Guns N' Roses!
It's So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The Jungle (2t. 27 min) Double Talkin' Jive Better Estranged Live and Let Die Rocket Queen You Could Be Mine Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/Attitude This I Love Civil War Yesterdays Coma Band Intros Jam+Godfather Theme/Sweet Child O' Mine Wichita Lineman (Glen Campbell Tribute) Used To Love Her My Michelle Richard N' Slash - Wish You Were Here/Layla/November Rain Black Hole Sun Only Women Bleed/Knockin' On Heaven's Door Nightrain ENCORE: Sorry Patience The Seeker Melissa intro/Don't Cry Whole Lotta Rosie Paradise City KOMMENTAR: GnR's første besøg i San Antonio var d. 11. september, 1987 i Sunken Garden Amphitheatre, næste show d. 7. december, 1987 (ukendt sted), og senest med det nye lineup d. 26. maj, 2013 i AT&T Center. - Showet er udsolgt! Showet sluttede ved 23-tiden. (?)
- Duff og Frank ser ZZ Top fra siden af scenen. De spiller 6 af deres hits og går direkte af scenen efter sidste sang (?)
- Axl er meget snaksalig under showet - før Estranged, spørger han publikum om hvordan de har det, og siger at det er pænt af dem at kigge forbi!
- Axl spørger publikum før CD: "In the mood for some takeout?".
- Axl nikker og smiler til Slash under "Don't Cry" mens han synger linjen "and please remember that I never lied".
|
|
|
Post by Michael on Sept 9, 2017 7:15:44 GMT
|
|