|
Post by Michael on May 15, 2017 11:30:29 GMT
STED: Hayarkon Park, Tel Aviv, Israel (Kapacitet: 100,000)( Link) ( Lokal Tid) INFO: UDSOLGT!17:00: Døre 18:00: The Secret Saints 18:45 Tyle Bryant & The Shakedown 20:00 GnR SUPPORTBAND: Tyler Bryant AUDIO/VIDEO: VARIGHED: SANGE: Looney Tunes/The Equalizer McBob: It's So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The Jungle Double Talkin' Jive Better Estranged Live and Let Die Rocket Queen Whole Lotta RosieYou Could Be Mine Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/Attitude This I Love Civil War Yesterdays Coma Band Intros Jam+Godfather Theme/Sweet Child O' Mine Used To Love Her My MichelleRichard N' Slash - Wish You Were Here November Rain Knockin' On Heaven's Door Black Hole Sun Nightrain ENCORE: Sorry Don't Cry The Seeker Paradise City KOMMENTAR: Senest Axl var i Tel Aviv, var d. 3. juli, 2012 til Summerock festival i Hayarkon Park, men han har ikke spillet med Duff og Slash i byen siden 22. maj 1993 i Hayarkon Park (som også var med Izzy). - Showet blev meldt udsolgt den 5. juli, 2017 med 61,900 billetter.
Showet vil vare 3t. 30 min. - Produktionsfirmaet udtalte, at den største scene der nogensinde er blevet bygget i Israel, har en længde på 60 meter, 18 meter dyb og en højde på 16 meter!
- Bandet var tvunget til at aflyse et besøg i Jerusalem, pga. terrorangreb ved Tempelbjerget. (kilde)
- Bandet startede lidt over tid. Showet slutter 23:02
|
|
|
Post by Michael on Jul 14, 2017 9:19:39 GMT
|
|