|
Post by Michael on May 15, 2017 10:51:14 GMT
STED: Letnany Airport, Prague, Czech Republic (Kapacitet: 55,665)( Link) ( Lokal Tid) INFO: 16:00 Døre 17:15 Jesse Jo Stark 18:05 Biffy Clyro 19:15 Guns N’ Roses SUPPORTBAND: Biffy Clyro, Jesse Jo Stark AUDIO/VIDEO: VARIGHED: 3t. 18 min. SANGE: Looney Tunes/The Equalizer McBob: " Prague! You're ready for a little Bohemian Tragedy? from Hollywood... Guns N' Roses!" It's So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The Jungle Double Talkin' Jive Better Estranged Live and Let Die Rocket Queen You Could Be Mine Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/Attitude This I Love Civil War Yesterdays Coma Band Intros Jam+Godfather Theme/Sweet Child O' Mine Used To Love HerRichard N' Slash - Wish You Were Here November Rain Black Hole SunKnockin' On Heaven's Door Nightrain ENCORE: SorryJam/Patience Whole Lotta RosieDon't Cry The Seeker Paradise City KOMMENTAR: GnR's første besøg i Prag var den 20. maj, 1992 på Strahov Stadium, derefter den 13. juni, 2006 i Sazka Arena og senest i 02 Arena den 27. september, 2010. Axl var samme sted sidste år den 22. maj, 2016, med AC/DC hvor de spillede et udsolgt show. - Der er lukketid kl. 22, så derfor starter GnR så tidligt. De gik på næsten til tiden! Showet sluttede 23: 25!
- Ved soundcheck omkring kl. 12 synger Axl på et par linjer i Estranged. LALD uden vokal.
- Axl synger på introen til KOHD!
- Hele 5 ekstranumre!!! og så endnu et superlangt show - det hidtil længste i år!
|
|