|
Post by Michael on Jan 11, 2017 14:44:51 GMT
STED: Kyocera Dome, Osaka, Japan (Kapacitet: 36,477) ( Link) ( Lokal Tid) INFO: Døre: 16:00/Babymetal: 18:00/GnR: 19:09 (Slut: 21:35). SUPPORTBAND: Babymetal. AUDIO/VIDEO: ja VARIGHED: 2t. 15 min. SANGE: Looney Tunes & McBob Intro It's So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The Jungle Double Talkin' Jive Better Estranged Live and Let Die Rocket Queen You Could Be Mine Duff's Solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/Attitude This I Love Civil War Coma Band Intros Jam+Godfather Theme/Sweet Child O' Mine Richard N' Slash - Wish You Were Here November Rain Knockin' On Heaven's Door Nightrain ENCORE: Jam-Angie/Patience The Seeker Paradise City KOMMENTAR: Det første besøg i Osaka var i Festival Hall den 5. december, 1988. Anden gang var den 18. august, 2002 i WTC Open Air Stadium, tredje gang var den 21. juli, 2007 i Intex Osaka. Den 16. december, 2009 spillede de første gang i Kyocera Dome. Showet:
Jeg nåede ikke at være med fra start, men lader til det begyndte ved 19:09-tiden. Bandet lyder fantastisk - Axl lyder lidt rusten, og virker en smule irriteret (sikkert pga stemmen) men det er som man kan forvente, da han altid skal bruge et par shows i starten til at varme op på. Axl vælger åbenbart at skippe introen til November Rain. Bandet starter med standardsættet, og ingen overraskelser ellers.
|
|
|
Post by Michael on Jan 21, 2017 10:48:20 GMT
|
|
|
Post by Michael on Jan 21, 2017 10:54:42 GMT
|
|