|
Post by Michael on Oct 26, 2016 5:18:42 GMT
STED: Estadio Nacional, Santiago, CL (Kapacitet: 50.000) ( Link) ( Lokal Tid) INFO: UDSOLGT! Åbningsbandet Wild Parade åbner kl. 20. GnR er sat til at starte kl. 21 (02 dk tid). På mindre end et døgn er der blevet solgt 41,300 billetter. Del James postede på Twitter og skrev der er 68,000!!! GnR starter 21:07. Better blev spillet efter DTJ. Axl stoppede op i YCBM og bandet jammede videre mens Axl bad publikum om at træde et skridt tilbage fordi de var tæt på at ødelægge barrikaden op til scenen: "One step back, one step forward for mankind". Showet slutter 23:37. AUDIO/VIDEO: VARIGHED: 2t.27 min. SANGE: Intro – Looney Toons It’s So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The Jungle Double Talkin’ Jive Better Estranged Live and Let Die Rocket Queen You Could Be Mine Can’t Put Your Arms Around A Memory/New Rose This I Love Civil War Coma Band Intros Godfather Theme/Sweet Child O’ Mine Jam – Wish You Were Here/Layla/November Rain Knockin’ On Heaven’s Door Nightrain Encore: Jam/Patience The Seeker Paradise City KOMMENTAR: Første besøg i Santiago på dette spillested var den 2. december, 1992, andet besøg i Santiago den 20. marts, 2010 i Movie Arena, og seneste besøg året efter den 5. oktober, 2011 igen i Movie Arena.
|
|
|
Post by Michael on Oct 30, 2016 0:25:11 GMT
|
|