|
Post by Michael on Mar 31, 2016 9:22:14 GMT
STED: Coachella Music Festival, Indio, CA ( Lokal tid) INFO: GnR er sat til at gå på 22:30 lokal tid (06:30 dk tid). Læs mere her. Livestream vil først komme efter showet som sidste gang. Perla Hudson er tilsyneladende blandt publikum i dag - håber da ikke hun skal se Slash live! GnR gik på 22:35. GnR gik live fra November Rain her. Transmissionen lukker ned efter det! Lukker op igen ved KOHD, så det er sikkert de to sange vi får! Axl snakker om Prince efter KOHD og tilegner hele showet til ham. AUDIO/VIDEO: Mulig livestream! ( Coachellalive.com) VARIGHED: SANGE: Intro – Loony Tunes It’s So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The Jungle Double Talkin’ Jive Estranged Live And Let Die Rocket Queen You Could Be Mine You Can’t Put Your Arms Around A Memory/New Rose This I Love Coma Band introduction Godfather Solo Sweet Child O’ Mine Better Wish You Were Here (Pink Floyd) (instrumental) November Rain Out Ta Get Me Knockin’ On Heaven’s Door Nightrain ENCORE: Don't Cry Used To Love Her The Seeker Paradise City KOMMENTAR:
Liveopdateringer fra: twitter.com/vanessafranko. Hun tager også en masse billeder undervejs! ALL TIMES PDT (UTC +7) Saturday, April 23rd 2016 // GUNS N’ ROSES - COACHELLA STAGE — 12:30 AM
ICE CUBE - COACHELLA STAGE — 9:05-10:00 PM CHVRCHES — COACHELLA STAGE — 6:10-7:00 PM RUN THE JEWELS — COACHELLA STAGE — 4:55-5:45 PM GARY CLARK JR. — COACHELLA STAGE - 3:35-4:25 PM MOON TAXI — COACHELLA STAGE — 2:30-3:10 PM
|
|
|
Post by Michael on Apr 24, 2016 5:08:10 GMT
|
|
|
Post by koudal on Apr 26, 2016 15:57:05 GMT
Hvad tænker du i forhold til, at du ikke håber hun skal se det live?
|
|
|
Post by koudal on Apr 26, 2016 15:57:22 GMT
...altså Perla
|
|
|
Post by Michael on Apr 27, 2016 9:10:33 GMT
Hvad tænker du i forhold til, at du ikke håber hun skal se det live? Jeg har ikke lige set en opdatering om hun var til GnR's koncert, men det lader til der ikke er sket noget ved det alligevel :-D Men man ved aldrig med den slags kvinder der har fået rygte for at være "skøre", hvad de kan finde på at gøre ved deres eks efter et brud - :-D
|
|
|
Post by koudal on Apr 27, 2016 12:53:17 GMT
Se hvor længe jeg har været væk fra din oase af Guns info. Der er jo år vi snakker om. I hvert fald så længe, at jeg kun troede det var rygter, at de var fra hinanden, vidste ikke de officielt var det. Ja, så giver det god mening.
|
|
|
Post by Michael on Apr 28, 2016 12:28:47 GMT
Se hvor længe jeg har været væk fra din oase af Guns info. Der er jo år vi snakker om. I hvert fald så længe, at jeg kun troede det var rygter, at de var fra hinanden, vidste ikke de officielt var det. Ja, så giver det god mening. Hehe, ja jeg overtog jo det hele i 2010 - og vidste godt hvilket hårdt arbejde der lå foran mig de kommende mange år, men jeg håber da folk gider komme ind igen på et - lidt af et nostalgisk socialt medie som et forum her, og mindes om gamle GnR koncerter, osv som før i tiden.
|
|
|
Post by koudal on Apr 29, 2016 19:26:40 GMT
Lige nøjagtig. Det er bare mere systematisk og i orden her end på de hurtige medier, som Facebook. Jeg er klart tilhænger af dette, men ja, ærgerligt at vi kun er to om det haha... Der var mere gang i den sidst jeg var omkring det.
|
|
|
Post by Dennis on May 2, 2016 15:25:09 GMT
Jeg er også på igen...
|
|
|
Post by Michael on May 3, 2016 11:53:34 GMT
|
|
|
Post by Michael on May 3, 2016 11:54:20 GMT
Lige nøjagtig. Det er bare mere systematisk og i orden her end på de hurtige medier, som Facebook. Jeg er klart tilhænger af dette, men ja, ærgerligt at vi kun er to om det haha... Der var mere gang i den sidst jeg var omkring det. Og så blev vi tre!
|
|
|
Post by Dennis on May 3, 2016 18:48:59 GMT
Gnr86 er også med...
|
|
|
Post by Michael on May 4, 2016 9:15:17 GMT
Ja, og velkommen til ham også - han er også god til at finde opdateringer så jeg har sagt at han bare kan sætte dem ind her også :-D
|
|