|
Post by Michael on Mar 31, 2016 9:21:28 GMT
STED: Foro Sol, Mexico City, Mexico ( Link) (kapacitet: 65,000) ( Google Maps) ( Lokal tid) INFO: Gæstemusikere er The Cult der spiller 20:15. Døren blev åbnet allerede kl. 18:00. Begge shows i Mexico er meldt udsolgt! (på 30 minutter) GnR er sat til at gå på 21:30 lokal tid (04:30 dk tid). Sange ved lydprøven var: It's So Easy, Chinese Democracy, There Was A Time, Estranged. Fans meddeler, at det regner og blæser meget. Kl. 19:50 melder Jarmo (HTGTH) at det begynder at tordne...20:43 begynder det at hagle! Regnen stopper som Cult's sæt slutter 21:05. Nu går der sikkert mindst 45 minutter til GnR kommer på! Introen starter 21:28. Axl har øvet sit spanske og taler til publikum mellem nogle af sangene - han præsenterer bandmedlemmerne på spansk. Showet slutter 23:50 AUDIO/VIDEO: Mulig livestream! (Mange, men der var dårlig forbindelse!) VARIGHED: 2t. 20 min. SANGE: Intro – Loony Tunes It’s So Easy Mr. Brownstone Chinese Democracy Welcome To The Jungle Double Talkin’ Jive Estranged Live And Let Die Rocket Queen You Could Be Mine You Can’t Put Your Arms Around A Memory/Attitude Band introduction This I Love Coma Godfather Solo Sweet Child O’ Mine Better Civil War Wish You Were Here (Pink Floyd) (instrumental) November Rain Knockin’ On Heaven’s Door Nightrain ENCORE: Patience The Seeker Paradise City
KOMMENTAR: Foro Sol er det næststørste koncertsted i Mexico City - det største, Estadio Azteca, har en kapacitet på 105.064 tilskuere.
|
|
|
Post by Michael on Apr 19, 2016 14:36:00 GMT
|
|