Post by Michael on Sept 22, 2019 0:37:44 GMT
STED: City Park, New Orleans, LA (Kapacitet: )(Link) (Facebook)(Lokal Tid)
INFO:
20:00-23:00 GnR (Nedtælling)
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED:
SANGE:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Welcome to the Jungle
Double Talkin' Jive
Better
Estranged
Live and Let Die
Slither (GnR FB)
Rocket Queen
You Could Be Mine
Shadow Of Your Love
You Can't Put Your Arms/Attitude (FB - 39 min)
Civil War
Dead Horse
Coma
Slash Guitar Solo (m/Maggot Brain)
Sweet Child O' Mine
Wichita Lineman
Wish You Were Here
November Rain
Only Women Bleed/Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Encore:
Don't Cry (FB - 20 min)
Black Hole Sun
The Seeker
Paradise City
KOMMENTAR:
Det er første gang at GnR spiller på denne festival - det er dog Slash's tredje besøg, da han i oktober 2004 spillede med Velvet Revolver og tredje gang om lørdagen i oktober 2015 sammen med Ozzy Osborne. Første gang GnR spillede i byen var d. 17/9/87 - det sidste show på Saengar Theater, som åbner for The Cult. Anden gang var d. 7/11/87 i Lake Front Arena m. Mötley Crüe. Tredje gang var i det berømte Louisiana Superdome d. 29/8/92 med Metallica. Fjerde og seneste besøg var d. 31/7/16 i Mercedes-Benz Superdome.
INFO:
20:00-23:00 GnR (Nedtælling)
AUDIO/VIDEO:
VARIGHED:
SANGE:
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Welcome to the Jungle
Double Talkin' Jive
Better
Estranged
Live and Let Die
Slither (GnR FB)
Rocket Queen
You Could Be Mine
Shadow Of Your Love
You Can't Put Your Arms/Attitude (FB - 39 min)
Civil War
Dead Horse
Coma
Slash Guitar Solo (m/Maggot Brain)
Sweet Child O' Mine
Wichita Lineman
Wish You Were Here
November Rain
Only Women Bleed/Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Encore:
Don't Cry (FB - 20 min)
Black Hole Sun
The Seeker
Paradise City
KOMMENTAR:
Det er første gang at GnR spiller på denne festival - det er dog Slash's tredje besøg, da han i oktober 2004 spillede med Velvet Revolver og tredje gang om lørdagen i oktober 2015 sammen med Ozzy Osborne. Første gang GnR spillede i byen var d. 17/9/87 - det sidste show på Saengar Theater, som åbner for The Cult. Anden gang var d. 7/11/87 i Lake Front Arena m. Mötley Crüe. Tredje gang var i det berømte Louisiana Superdome d. 29/8/92 med Metallica. Fjerde og seneste besøg var d. 31/7/16 i Mercedes-Benz Superdome.
- Det regner som regel ved Voodoo Festival, og det gør det også denne dag. Der blev også rapporteret en storm skulle være på vej - den tropiske storm fik navnet Olga. Læs her.
- "Anmeldelse" af showet her.
- GnR tillod ikke medier at tage fotos eller filme under showet.
- Bandet gik på kun 10 minutter efter deres starttid.
- Axl kommer bedre fra start på Dead Horse.
- Det er vist første gang, at der er blevet spillet 2 coversange i ekstranumrene (?)
- Efter showet sluttede, prøvede Axl at sige noget i mikrofonen, som ikke virkede. Frustreret, smed han den bagud på scenen og gik backstage. "His microphone went out right before the last bit of paradise city. Then when they were coming back on stage for the bow he was looking all over for something and starting shouting at the crew and went in and out of his mini stage dressing room like 3 times"